3 Şubat 2019 Pazar

2018'in En İyileri

Merhabaaaaa,

Çooook uzun zamandır kitap yorumu dışında bir şey yazmamıştım buraya sanırım. Bu yıl 2018'in En İyileri videosu çekemedim. Bu saatten sonra da çekmem, muhtemelen artık hiç video çekmeyeceğim ama konumuz bu değil :D

Soranlar, merak edenler falan oluyor. Ben de o yüzden 2018'de okuyup da favori olarak işaretlediğim tüm kitapları bir blog yazısı olarak paylaşayım dedim. Bu yıl tam 34 kitap favorilerime girmiş, hepsi gerçekten çok sevdiğim kitaplar oldu! Kitap isimlerinin üstüne tıklayarak yorumuna ulaşabilirsiniz.


Simon Homo Sapiens'e Karşı - B. Albertalli
Kurtulan Kızlar - R. Sager
Güç - N. Alderman
En Yakın Uzak - H. Long
Yeryüzü Müzesi - Bilimkurgu Kulübü
Artemis - A. Weir
Sualtı Kaynakçısı - J. Lemire
Çikolata Kalpli Ejderha - S. Burgis
Göz Koleksiyoncusu - S. Fitzek
Kar Taneleri - J. Green & M. Johnson & L. Myracle
Replika - L. Oliver
Ağrı Dağı - C. Golden
Karanlık Madde - B. Crounch
Uyanış - S. Sigler
Kaçış - S. Sigler
Feminizm: Anlamak için 7 Slogan - A.C. Husson
Canım Kardeşim - M. Lowery
Liste - P. Forde
Sen, Ben ve 36 Soru - V. Grant
Nefret Oyunu - S. Thorne
Otherworld - J. Segel & K. Miller
Herding Cats - S. Andersen
Asi Kızlar Bilge Kadınlar - Kolektif
Göçebe - S. Meyer
Olasılıksız - A. Fawer
Beyaz Zambaklar Ülkesinde - G. Petrov
Kimdir Bu Mitat Karaman? - D. Yücel
Sihirli Uyumsuzlar - N.P. Harris
Sen Benim Hayatımsın - F. Özpetek
Wildcard- M. Lu
1984 - G. Orwell
Eşleşme - A. Condie
Heartstopper - A. Oseman
Kafes - J. Malerman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder