13 Mayıs 2018 Pazar

Kaçış (The Generation Trilogy, #2)

Kitap Adı: Kaçış
Özgün Adı: Alight
Kitap Yazarı: Scott Sigler
Çeviren: Selen Ak

Yayınevi: Go!
Sayfa Sayısı: 598
Baskı Yılı: 2018

Uyanış favori kitaplarımdan biri haline gelince, ayrıca nasıl devam ettiğini de çok merak ettiğimden Kaçış'ı pek bekletmeden alıverdim elime. Kaçış da çok ama çok güzeldi gerçekten.

Konuyu falan hiç anlatmayacağım çünkü ister istemez ilk kitaba spoiler olacak. Ayrıca ilk kitabın sonunda yazarın kitabın sürprizini bozacak hiçbir şey söylemeyin uyarısı da çok hoşuma gittiği için bu kitapların konusundan özellikle pek bahsetmiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki kitap okumaya bayıldığım detaylarla genişleyerek mükemmel bir kurgu sunuyor!



Seriye başlarken cidden hiçbir beklentim yoktu ama kitaplar o kadar harika çıktı ki, bu serinin Go'dan çıkan en iyi kitaplar olduğunu iddia ediyorum. Gözümü kırpmadan söyleyebilirim ki ben de uzuun zamandır bu kadar keyif aldığım bir seri okumamıştım. 

Tek sıkıntım henüz üçüncü kitabın çıkmamış olması. Keşke o da çıktıktan sonra okumaya başlasaymışım diyorum bazen. Art arda doya doya okur, bu güzel evrende bolca vakit geçirirdim. Hala okumadıysanız şiddetle tavsiye ettiğimi şu noktaya kadar çoktan anlamışsınızdır sanırım :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Yine inanılmaz akıcıydı. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Serinin tek kusuru şu isimler sanırım :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Kapak ortalama yine :D 

Final puanı: 4,4

1 yorum: