18 Ekim 2018 Perşembe

Wildcard (Warcross, #2)

Kitap Adı: Wildcard
Özgün Adı: Wildcard
Kitap Yazarı: Marie Lu
Çeviren: Onur Kınacı Birler

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 344
Baskı Yılı: 2018

Yaklaşık bir yıl önce Warcross'u okuyup çok sevmiştim. O yüzden Wildcard çıkacak dendiği andan itibaren heyecanla bekliyordum. Elime geçince de çok bekletmeden hemencecik okuyuverdim.

Wildcard'da ilk kitabın sonlarında gördüğümüz Sıfır'ı merkezde görüyoruz diyebiliriz. Oyunu da birazcık görüyoruz. Emika'yı, ekibini ve Hideo'yu da. Şimdi Warcross yorumuma baktım da ne kadar heyecan ve şaşkınlıkla okuduğumu yazmışım. Bu kitabı da en az onun kadar şaşırarak ve keyifle okudum. Özellikle Sıfır ile ilgili öğrendiğimiz şeyde resmen şok oldum :D


Bir yerlerde yazarın bunun final kitabı olduğunu söylediğini görmüştüm. Hayatımda gördüğüm en isabetli karar falan bu :D Çünkü çok güzel bitti. Heyecanımızı yaşadık, olaylar çözüldü, her şet kararında. Bundan sonrasını uzatmak aşırı gereksiz olacaktı. Böyle bittiği için çok sevdiğim seriler arasında yerini aldı hemencecik :D 

Sanal gerçeklik oyunlarıyla ilgili kurgular okumaya bayılıyorum. Warcross da bunun güzel örneklerinden biriydi benim için. Daha önce Erebos'u, Başlat'ı falan okuyup sevdiyseniz en kısa zamanda bu seriyle de tanışmanızı tavsiye ediyorum. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Gayet güzeldi.  

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Büyük merakla okudum. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Bu açıdan şanslı seri :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapak harika değil ama buradan da puan kırılmaz yani :D

Final puanı: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder