7 Şubat 2019 Perşembe

Fırtınada Yanacaksın (Dave Gurney, #6)

Kitap Adı: Fırtınada Yanacaksın
Özgün Adı: White River Burning
Kitap Yazarı: John Verdon
Çeviren: Ender Nail
Yayınevi: Koridor Yayınları
Sayfa Sayısı: 528
Baskı Yılı: 2018


Dave Gurney serisinin ilk kitabı Aklından Bir Sayı Tut dünyada en sevdiğim kitaplardan biri falan sanırım. O yüzden bu seriyi de çok seviyorum. Ama kitaplar giderek kötüleşiyor benim için. Özellikle bu kitap, bu seride okuduğum ennn sıkıcı, en az sürükleyici kitaptı. Bu kadar uzamasaydı keşke bu seri. İlk 3 kitapla kalsa harika olurdu.


Bir kere konu olarak hiç ilgimi çekemedi çünkü siyah beyaz çatışması falan çok uzak konular bizim için yani. Ayrıca gerçekten kitapta bir gram bile sürükleyicilik yok. Beş yüz küsür sayfalık kitabın bir saniyesinde bile katil kim, neler dönüyor falan diye merak etmedim. Biraz benim de kötü zamanıma denk geldi, belki o yüzden bu kadar aşırı sıkıldım. Ama kitap da güzel değil yani üzgünüm :D

Kitabı hiç sevmeyince yazacak pek bir şey de bulamıyorum. Bu kadar çok sevdiğim bir seride böylesine sıkıldığım bir kitap okumak üzdü beni kısacası. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 2/5
Üzgünüm ama hiç iyi değildi.  

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 2/5
Sıkıntıdan Ö L D Ü M :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun görmedim.

Orijinal isim (%10): 0/5
Hiç olmamış :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Kapaklar düz beyaz, bir olayı yok :D

Final puanı: 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder