16 Temmuz 2018 Pazartesi

Nefret Oyunu

Kitap Adı: Nefret Oyunu
Özgün Adı: The Hating Game
Kitap Yazarı: Sally Thorne
Çeviren: Onur Kınacı Birler

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2018

Nefret Oyunu, ilk gördüğüm andan beri okumak için sabırsızlandığım bir kitap oldu. Konusunu falan asla bilmiyordum ama bazı kitaplar böyle hemen kendine çekiyor beni :D

İki yayınevinin birleşmesi sonucu aynı odada çalışmak zorunda kalan ve birbirlerinden ölesiye nefret eden Lucy ve Joshua'yı okuyoruz. Birbirlerinin hatalarını kaydediyorlar, sürekli insan kaynaklarına falan şikayet ediyorlar. İnanılmaz gıcık oluyorlar yani birbirlerine :D Ya da biz öyle sanıyoruz.

Çünkü kitap ilerledikçe aralarında bir çekim doğmaya başladığını görüyoruz. Neden bilmiyorum ama bu çekim inanılmaz hoşuma gitti. İkisinin arasında olan şey o kadar tatlı ki sürekli sırıtarak okumaya başlıyorsunuz kitabı :D Ayrıca hem Lucy'yi hem de Joshua'yı çok sevdim. Hatta Lucy bana fazlasıyla Senden Önce Ben'deki Lou'yu anımsattı. O yüzden de sevdim :D


Bir arkadaşım kitabın türünün yetişkin olduğunu bilmediğini ve bundan dolayı içeriğine şaşırdığını falan söylemişti. Doğrusu o söyleyene kadar ben de türü üzerine hiç düşünmemiştim. Sonra Goodreads'den baktım. Ama kitap bence ne chick lit olacak kadar pembe dizi tadındaydı ne de yetişkin olacak kadar fazla erotikti. Bu arada Goodreads'de ikisi de etiketlenmiş tür olarak :D Bana göre yeni yetişkin falan olmalı türü ama ben cinsel içerik konusunda normalden daha esneğim sanırım :D

Kitaplarla ilgili böyle etiketlerden hiç hoşlanmıyorum ama okumak istiyorsanız yine de aklınızda bulunsun. Karakterler bolca sevişiyor :D Ama bu bile o kadar şeydi ki, birbirlerini deli gibi istiyorlar ama tam olarak da yakınlaşamıyorlar falan. Bana kalırsa hiç rahatsız edici bir yönü yoktu yani :D

Sonuç olarak, kitabı epey sevdim. Bence tam bir yaz kitabı. Hele ki tatildeyseniz şezlonga uzanıp üç dört saatte bile bitebilme potansiyeli var bence kitabın :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok sevdim :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Bu aralar her kitabı sürüne sürüne okunuyorum ama sorun tamamen bende :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Kitaba tam puan vermemek için hiçbir sebep yok :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Sanırım bu kitaba beni bu kadar çok çeken şeylerden biri kapaktı :D
Final puanı: 5

1 yorum:

  1. Kitabın devam serisinin olabileceğini düşündünüz mü hiç ben sonunu okurken bunlar aklımda canlandı da, okuduğum son 3-4 kitap kötü sonlu bitince bu kitabın böyle bitmesi beni gerçekten yaraladı diyeyim hiç bitmesin istedim, kendimi kitaptaki karakterlerin yerine koydum daha fazla oyun oynadıklarını görmek istiyorum, daha fazla kendi aralarında atışma olsun istiyorum, daha fazla yakınlaşsınlar, sevişsinler çok güzeldi her şey :)

    YanıtlaSil