23 Temmuz 2018 Pazartesi

Otherworld (Otherworld, #1)

Kitap Adı: Otherworld
Özgün Adı: Otherworld
Kitap Yazarı: Jason Segel & Kirsten Miller
Çeviren: Taylan Taftaf

Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 404
Baskı Yılı: 2018

How I Met Your Mother'ın Marshall'ı Jason Segel'i kitabın kapağında gördüğüm andan beri deli gibi okumak istiyordum bu kitabı. O yüzden ilk siparişimde hemen aldım ve hemen de okudum :D 

Kitabın yazarının yanında konusu da çok heyecanlandırmıştı beni. Otherworld, arttırılmış gerçeklik gözlükleriyle oynanan bir oyun çünkü! Hayatımda doğru düzgün bilgisayar oyunu bile oynamadım, hiç anlamam öyle şeylerden ama oyun kurguları okumaya bayılıyorum nedense :D Bugüne kadar okuduklarımı da hep çok sevince kitaptan beklentim tavan yaptı :D


Neyse ki Jason'cığım beni hayal kırıklığına uğratmadı :D Yine okurken çok keyif aldığım bir oyun kurgusu sundu bana. Oldukça geniş bir evren var Otherworld'de. Daha sonra zaten başka bir şeyler falan da oluyor, aksiyon artıyor. Bu da en sevdiğim şeylerden biri, bilirsiniz :D 

Bu tarz konular ilginizi çekiyorsa, daha önce Başlat'ı, Erebos'u falan okuyup sevdiyseniz bu kitaptan da keyif alacağınızı düşünüyorum. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Gayet güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Merak ederek okudum :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 3/5
Dex'in korkunç kağıt kalitesi dışında bir sorun yoktu :D

Orijinal isim (%10): 5/5
Haksız kazanç oldu bu :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapak güzel ama benimkinde baskı hatası mı var yoksa tasarım mı hala emin değilim :D

Final puanı: 4,85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder