9 Ocak 2016 Cumartesi

Kan Ateşi (Fever, #2)

Kitap Adı: Kan Ateşi
Özgün Adı: Bloodfever
Kitap Yazarı: Karen Marie Moning
Çeviren: Zeynep Çilengiroğlu Karahatay
Yayınevi: Epsilon
Sayfa Sayısı: 287
Baskı Yılı: 2010


Sanırım bu kitap seriye devam etmeyeceğimi anlamam için var edilmiş :D Aslında kış okuma şenliği için üçüncü kitabını da okumam gerekiyor. Ama gerçekten ikinci kitabı niye okuduğumu bilmiyorum mesela.

Okurken hiçbir şeye beni heyecanlandırmadı. Kolay okunan bir kitap, akıcı falan ama olaylar sadece oluyor öyle. Hiçbir yerde şaşırmadım, ne bileyim hiçbir yeri merak etmedim kitapta. Gerçekten üzgünüm bu durumdan dolayı. Çünkü ben bu seriyi çook uzun zamandır çooook merak ediyordum. Sonunda elime geçti ama hiç de beklentimi karşılayamadı. Yazar özellikle tuğla gibi beşinci kitapta ne yazmış o kadar gerçekten merak ediyorum, ama büyük ihtimalle okumayacağım. 



Bu kadar, kitapla ilgili ne söylesem bilmiyorum. Ara kitap olduğu için konusu falan da anlatılmaz :D Öyle yani, puanlamaya geçelim. 


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
İrlanda, Faeler, Sidhe kahinleri falan filan :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Valla kitap garip bir şekilde akıcı :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 2/5
Çok fazla yazım hatası var. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Orijinal isim!

Güzel kapak (%5): 0/5 
Kapak acayip saçma :D

Final puanı: 3,45

1 yorum:

  1. Ben de merak ettim, okuyacağım. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil