13 Ocak 2020 Pazartesi

Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası

Kitap Adı: Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası
Özgün Adı: Seven Husbands of Evelyn Hugo
Kitap Yazarı: Taylor Jenkins Reid
Çeviren: Elif Nihan Akbaş
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 432
Baskı Yılı: 2020


Canım Yabancı Yayınları, yepyeni kitapları Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası'nın düzenlenmemiş okuma kopyasını göndermişti yılbaşı hediyesi olarak. Baktım herkes çok seviyor, ben de kitap basılmadan okuyayım beğenirsem size de önereyim diye elime aldım hemen. Ve yıla çok iyi bir başlangıç yapmış oldum çünkü kitap ÇOK İYİYDİ.

Evelyn Hugo, skandallarla dolu hayatıyla Holywood'un en parlak aktristlerinden biri. Ama hayatı aslında tam bir sır, bugüne kadar hiçbir yere röportaj vermemiş. Tam yedi kez evlenip boşanmış ama arka planda neler döndü hiçkimse bilmiyor. İşte şimdi Evelyn bütün hayatını tüm gerçekliğiyle ortaya dökmeye hazır. Kariyer basamaklarını hızla tırmanırken neler yaşadı, neden yedi kez evlendi ve bu evlilikleri nasıl geçti. Yedi kocası oldu ama aslında hayatının aşkı kimdi? Tüm bunları anlatmak için çömez muhabir Monique Grant'i seçiyor ve ondan başka hiçkimseyle de asla röportaj yapmayacağını söylüyor.


Biz de kitap boyunca Evelyn'in 15-16 yaşında başlayan koskoca hayat serüvenini okuyoruz. Evelyn inanılmaz bir kadın, istediğini elde etmek için yapmayacağı hiçbir şey yok. Çok zeki, insanları inanılmaz manipüle edebiliyor ve tamamen rastgele gibi duran bir hareket bile tamamen amacına odaklı bir şekilde planlanmış durumda. Ben Evelyn'i çok sevdim, hatta okurken Merve Aksak'ın on gömlek üstünü falan gibi bir şeyler demiştim :D Böyle güçlü kadınlar okumayı çok fazla seviyorum ben.

Kitap da gerçekten çok keyifliydi. Ben hayatımda ilk kez biyografi okuyor olabilirim galiba. Ama yazarın kalemini çok seviyorum zaten. Asla tarzım olmamasına rağmen diğer kitabı olan Belki Bir Başka Hayatta'yı da çok sevmiştim. Yazarın gerçekten çok kendine has bir tarzı var, farklı kurgular deniyor ve çok başarılı bir şekilde de altından kalkabiliyor. Bu kitabı da şiddetle tavsiye ediyorum size, şu ana kadar okuyan herkes çok beğendi zaten :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
ÇOK İYİYDİ. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çok merak ederek ve çok keyifle okudum gerçekten. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Ben düzeltilmemiş kopyayı okudum ama hiç yazım hatasına falan denk geldiğimi hatırlamıyorum.  

Orijinal isim (%10): 5/5
Daha ne olsun :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Ben kapağı pek sevmedim açıkçası ama bu yüzden tam puan vermemek ayıp olur :D

Final puanı: 5

1 yorum:

  1. Çok güzel bir inceleme olmuş, hemen aldım listeye. Çıkar çıkmaz okuyacağım :)

    YanıtlaSil