5 Ocak 2020 Pazar

Hala Zamanımız Varken

Kitap Adı: Hala Zamanımız Varken
Özgün Adı: One Day in December
Kitap Yazarı: Josie Silver
Çeviren: Tuba Özkat
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2019


Hala Zamanımız Varken ilk elime geçtiğinde biraz hüzünlü ama çok tatlı bir kış hikayesi, bir yılbaşı hikayesi okuyacağımı düşündüğüm için biraz bekletip tam zamanı gelince okuyacağımı söyledim. Gerçekten de öyle yaptım, yılın son bir haftasında falan okudum kitabı. Ve 2019'da okuduğum son kitap olarak yılın en sevdiğim kitaplarından biri oldu benim için.

Ben normalde bu romance türünde kitapları çok okumam çok da sevmem. Ama şansıma okuduğumda da hep çok güzel kitaplar okuyorum :D Laurie, karlı bir Aralık akşamı otobüste otururken durakta biriyle göz göze geliyor ve o anda aşık oluyor. Ama adam otobüse binemiyor ve öylece kalıyorlar orada. Laurie sonra bir yıl boyunca otobüs duraklarında, gittiği her yerde aşık olduğu bu adamı arıyor. Bir gün en yakın arkadaşı Sarah kendisini yeni sevgilisiyle tanıştırmak istiyor. Bilin bakalım bu yeni sevgili kim? :D


Toplamda 10 yıllık bir süreci okuyorsunuz. Yazarın kalemini çok sevdim, öyküyü çok sevdim, karakterleri çok sevdim... Kendimi How I Met Your Mother izliyormuş gibi hissettim kitabı okurken ve bitirdiğimde. Bunu kesinlikle kötü anlamda söylemiyorum, o tadı aldım ve o keyifle okudum kitabı. Dediğim gibi ben bu türü çok okumam ama ara ara bu türün güzel örneklerini okumak bana iyi geliyor. Böyle bir arayışınız varsa kesinlikle tavsiye ederim bu kitabı.

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Gayet güzeldi.  

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Soğuk bir kış günü, şöyle yorganın altına girip okumaya başlarsanız akıp gider :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu.   

Orijinal isim (%10): 0/5
Üzgünüm :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapak tatlı :D

Final puanı: 4.45

1 yorum:

  1. Çok merak ettim :) Bağımlısıyımdır romance tarzı kitapların ;)

    YanıtlaSil