26 Ocak 2020 Pazar

Heartstopper (Heartstopper, #1)

Kitap Adı: Heartstopper
Kitap Yazarı: Alice Oseman
Yayınevi: Hodder Children's Books

Sayfa Sayısı: 263
Baskı Yılı: 2019

Heartstopper'ı ben aslında 2018'in sonlarında okumuştum. Yazarı benim yaşlarımda, çok tatlı biri. Tapas isimli bir uygulamada çizgiromanın bölümlerini yayınlıyordu. Ben de oradan okumuştum. Sonra herkes tarafından çok sevildi, basıldı hatta Goodreads'de yılın en iyi çizgiromanı olarak aday gösterildi. Ben de çok sevdiğim için satın almak istiyordum ama Türkiye'de asla hiçbir yerde yok. Sonunda gözümü karartıp Book Depository'den aldım iki cildini de :D


Velhasıl, birinci cildi tekrar okudum. Gerçekten çok seviyorum bu hikayeyi. İki genç erkeğin birbirine karşı bir şeyler hissetmeye başlamasını okuyoruz. Baştan sona her şey içinizi ısıtıyor, duygular çok masum. Çizimler falan da çok tatlı. Her şeyiyle çok ama çok iyi yani. Kesinlikle size de tavsiye ederim. Hala uygulamada var mı kontrol etmedim ama bir bakıp varsa hemen okumalısınız bence :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 5/5
Çok güzeeeel :D

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 5/5
Çizgiroman zaten, bir saatte falan biter rahat. 

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Hiçbir sorun yok. 

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapak da çok tatlı. 

Final puanı: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder