5 Ekim 2018 Cuma

Beni Bul (Find Me, #1)

Kitap Adı: Beni Bul
Özgün Adı: Find Me
Kitap Yazarı: Romily Bernard
Çeviren: Filiz Sarıalioğlu
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2017

Böyle bir seri olduğundan habersiz bir şekilde, serinin üçüncü kitabı olan Bana Güven'e denk gelmiştim bir alışverişim sırasında. Kapağına aşık olduğum için hemen alayım dedim, sonra da seri olduğunu fark edip ilk kitap olan Beni Bul'a yöneldim.

İnanılmaz akıcı bir kitap. Sadece serviste gidip gelirken okudum ve 2 güne bitti 300 küsür sayfa kitap. Bu kadar akıcı kitaplar okumayı özlemişim. O yüzden gayet iyi geldi bana bu kitabı okumak.

Wick'in annesi intihar etmiş, babası da çeşitli suçlardan aranıyor. Kardeşiyle birlikte koruyucu ailenin yanında kalıyorlar. Bir gün okulundan bir kızın intihar ettiği haberini alıyorlar. Sonra da bu kızın günlüğünü buluyor Wick. Birisi ona bırakıyor ve üzerine "beni bul" notunu bırakıyor. Wick bilgisayar korsanlığı yaptığı için ve bu işin ucu bir şekilde kendisine bağlandığı için bu intiharın peşine düşüyor.


Dediğim gibi sürükleyici ve güzel bir kitaptı. Sonuna yaklaştığımda olayları tahmin edebildim ama yine de güzel bir kitaptı. Ama anlayamadığım şey, serinin devamında ne olduğu :D Hiç devam edecek bir kitap değil, o yüzden muhtemelen farklı olayları anlatacak. 

Not: Bu yazıyı yazdıktan sonra kontrol ettim, hala Wick ile devam ediyor diğer kitaplar. O zaman sabit karakter, farklı olaylar olacak muhtemelen :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
İnanılmaz akıcıydı.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu.  

Orijinal isim (%10): 5/5
Olmuş :D

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapak bayağı iyi. Almamı sağlayan kapak zaten :D

Final puanı: 4,65

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder