25 Şubat 2018 Pazar

Tales from the Farm (Essex County, #1)

Kitap Adı: Tales from the Farm
Kitap Yazarı: Jeff Lemire
Yayınevi: Top Shelf Productions

Sayfa Sayısı: 112
Baskı Yılı: 2007


Jeff Lemire'in Sualtı Kaynakçısı'nı epey sevince bir de bu serisine el atayım dedim :D Bu sebeple, Türkçeye Çiftlikten Öyküler olarak çevrilmiş volume 1'i okuyuverdim bir çırpıda :D

Yani çok ne diyebileceğimden çok emin değilim. Çok derinliği yoktu sanki öykünün, nasıl tarif edeceğimi de bilemiyorum. Pek bir şey olmuyordu öykü boyunca. Belki diğer ciltleri de okuyunca daha çok anlam kazanacak. Sanırım tam olarak bağlantılı değiller ama hepsinin içinde bir şekilde hokey oyunuyla ilgili bir şeyler var anladığım kadarıyla.


Bu ciltte on yaşındaki Lester'in öyküsünü okuyoruz. Kısa bir süre önce annesi ölmüş, babasıyla hiç tanışmamış. Tanıtımda amcası diyor ama ben dayısı diye anladım, onunla birlikte yaşıyor :D Kendi halinde, içine kapanık bir çocuk. Uzaylıların istilasına karşı savaşacak bir süper kahraman olduğunu düşünüyor. Çizgiroman okumayı falan seviyor. 

Böyle işte. Dediğim gibi, çok basit geldi kurgu bana. Ama Lester'i sevdim. O kendi halindeliği, ne bileyim sessiz sakin oluşu falan böyle biraz içimi burktu. Çizimler falan da güzel. Ama totalde meh yani :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 3/5
Meh :D

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 4/5
Çok fazla yazı yoktu zaten, daha çizim ağırlıklıydı bence :D

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Güzel kapak (%5): 3/5
Kapak fena değil. 
Final puanı: 3,6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder