27 Mart 2018 Salı

Issız Ev

Kitap Adı: Issız Ev
Özgün Adı: Too Close to Home
Kitap Yazarı: Linwood Barclay
Çeviren: Belgin Selen Haktanır

Yayınevi: Koridor
Sayfa Sayısı: 440
Baskı Yılı: 2018

Issız Ev'i elime aldığım anda aynen şöyle düşünmüştüm: "Ben galiba artık Koridor kitaplarından çok keyif alamıyorum.". Ama bu kitap beni adeta sarsıp "kendine gel!" dedi. Çünkü beklediğimden çok daha fazla sevdim kitabı.

Jim ve Ellen çiftinin yan komşuları bir gün vahşice öldürülüyor. Bunun şoku henüz geçmemişken bir de oğullarının cinayet sırasında o evde olduğunu öğreniyorlar. Bunun üzerine bir polis sorgulaması başlıyor tabii.



Kitap böyle başlıyor ama ilerledikçe katman katman açıldığını, hikayenin genişlediğini hissediyorsunuz. Kitabı yok artık, daha neler, başka ne olabilir ki falan diyerek okudum. Gerçekten beni çok şaşırtan şeyler olup durdu. 

Dediğim gibi kitap beklentilerimin üstünde çıktı ve düşündüğümden daha fazla sevdim kitabı. O yüzden size de tavsiye edebilirim. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Beğendim. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Akıcıydı, sonlara doğru epey merak ettim. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Too Close to Home? :D

Güzel kapak (%5): 3/5
Eh :D

Final puanı: 3,6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder