15 Ağustos 2016 Pazartesi

Kapkaranlık Ormanda

Kitap Adı: Kapkaranlık Ormanda
Özgün Adı: In a Dark Dark Wood
Kitap Yazarı: Ruth Ware
Çeviren: Aslı Dağlı
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 374
Baskı Yılı: 2016


Kapkaranlık Ormanda inanılmazdı! Dün snapchatten de görmüşsünüzdür, okurken meraktan deliye döndüm. "Yeter artık, söyle ne oldu!" diye isyan ediyordum :D Cidden heyecandan yerimde duramadım. 

Kitabı Nora'nın ağzından okuyoruz. Bir gün 10 yıldır görüşmediği bir arkadaşıyla ilgili bir mail alıyor. Bu arkadaşının nedimesi Nora'yı bekarlığa veda partisine davet ediyor. Nora gidip gitmemekte kararsız olsa da sonunda kabul ediyor ve gidiyor. Ancak parti ormanın ortasında, telefon çekmeyen, etrafında kimsecikler olmayan bir evde. 



Kitabın en sevdiğim yönü sondan başlamasıydı. Böyle kitaplara bayılıyorum çünkü heyecanı en üst düzeyde tutuyor. Sondan başlıyor derken şunu kastediyorum: Bekarlığa veda partisinde bir şeyler olmuş ve Nora kendini hastahanede buluyor. İşte böylece hem olaydan sonrasını hem de öncesini eş zamanlı okuyoruz. Nora "bir şeyler oldu, ne olduğunu hatırlayamıyorum" dedikçe ben meraktan öldüm :D

Sonu da çok güzeldi. Zaten kitabın en başından beri tempo yüksekti ama o son sayfalarda iyice coştu her şey. Cidden çok beğendim. Duygu patlaması yaşıyorum şu an :D 

Böyle gizemli, çok heyecanlı bir şey okumak ve okurken meraktan çatlamak istiyorsanız bu kitabı en kısa zamanda alın!


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok güzeldi!

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Daha çok konuşmama gerek var mı? :D 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi.

Orijinal isim (%10): 5/5
Bu da güzel.

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağını beğendim ben.

Final puanı: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder