9 Mayıs 2018 Çarşamba

Benim Sihirli Dünyam

Kitap Adı: Benim Sihirli Dünyam
Özgün Adı: My Magical Life
Kitap Yazarı: Zach King
Çeviren: Tolga Birler

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 208
Baskı Yılı: 2018

Zach King yanlış hatırlamıyorsam ilk kez Vine zamanı ünlü olmuştu. Videoları güzeldi, ben izlemeyi seviyordum. Bir kitap çıkaracağından hiç haberim yoktu, Yabancı paylaşmaya başlayınca gördüm.

Benim Sihirli Dünyam, 11 yaşındaki Zach'i anlatıyor. Ailesindeki herkesin sihirli bir gücü var. Babası zamanı geri alabiliyor, annesi eşyaları dönüştürebiliyor, kardeşi görünmez olabiliyor... Fakat Zach hala kendi gücünü keşfedememiş. Bunu keşfetmesi için önce bu güce yardımcı olacak sihirli nesnesini bulması gerekiyor. Ailesindeki herkesin sihir yapmasına yardımcı olan bir nesne var çünkü. Zach halen sihir gücünü bulamayınca ailesi belki de onun "atlanmış" olacağını düşünerek normal bir devlet okuluna yazdırıyor. Olaylar da bundan sonra başlıyor :D



Okurken çok keyif aldığım bir kitap oldu benim. Üstelik zamanımıza da ayak uydurmuş kitap, zaten tam Zach King'den beklenecek hamle :D Telefonunuza indirdiğiniz bir aplikasyon sayesinde kitaptaki çizimler canlanıyor! Dediğim gibi, bence çok tatlı bir kitaptı. Hazır karne zamanı da yaklaşıyorken çok iyi bir karne hediyesi olur bence :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çocuk kitabı zaten :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 4/5
Neden Dünyam? :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Gayet güzel olmuş. 

Final puanı: 4,55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder