21 Mayıs 2018 Pazartesi

İhbar

Kitap Adı: İhbar
Kitap Yazarı: Erdi Karadeniz
Yayınevi: Tosbağa Kitap

Sayfa Sayısı: 105
Baskı Yılı: 2018

Erdi, benim uzun zamandır Youtube ve Instagram'da takip ettiğim isimlerdendi. Çok güzel bir ses tonu var, Youtube videolarını saatlerce izleyebilirim diye düşündürtüyor size :D Bir yayınevi kurduğunu ve kendi kitabını bastığını öğrenince de onun adına sevindim gerçekten. 

İhbar'ın arka kapak yazısından falan ne çıkacağını asla anlayamıyorsunuz. Bu kasıtlı olarak yapıldı belki ama ben size söylemek istiyorum çünkü bu şekilde daha çok ilginizi çekecek bence :D Çünkü bu kitap bir polisiye! Böyle olduğunu keşfedince şaşırdım ve sayfaları daha büyük bir merakla çevirdim. Reading slumpa yakalanmamak için çabaladığım bir dönemde hem konusu hem de çok uzun olmaması ilaç gibi geldi bana :D



Ben kurguyu sevdim. Aslında kısaydı, daha uzun olsa daha çok keyif verirdi tabii. Ama bu kısalıkta böyle toparlanabilmesi de güzel olmuş bence. Yani 100 sayfada olup bitiyordu her şey ama hiç havada kalmış gibi de hissettirmiyordu. 

Özetle, belki sizin de takip ettiğiniz bir kalemden çıkmış, içimizden bir kitap :D O yüzden bence alın, inceleyin ve okuyun! :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 4/5
Kısa bir kitap ama yine de oldukça akıcıydı. 

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Güzel kapak (%5): 3/5
Kapaktaki görsel biraz bulanık gibi, biraz amatör olduğu belli oluyor :D

Final puanı: 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder