16 Kasım 2016 Çarşamba

Buzdaki Kız (DCI Erika Foster, #1)

Kitap Adı: Buzdaki Kız
Özgün Adı: The Girl in the Ice
Kitap Yazarı: Robert Bryndza
Çeviren: Merve Solmaz
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2016


Buzdaki Kız'ı ilk gördüğümde gözlerimden kalpler çıkmıştı ve çok merak etmiştim. Aslında bana kapak ve konu itibariyle gerilim, korku falan gibi gelmişti. Aslında yine onlar da var ama polisiye daha ağırlıkta.

Çok ünlü bir ailenin kızının kaybolması ve ardından ölü bulunması etrafında dönüyor olay. Kız bir gölde donmuş olarak bulunuyor ve üstünden çıkan bazı şeyler aslında kızın bir çok sırrı olduğunu da gösteriyor bize.



Kitabı sevdiğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Gayet akıcı ve merak uyandırıcı ilerliyor. Araya fuar girdiği için ben 6 günde falan bitirdim ama maksimum 3 günlük kitap bence. Ama sonu çok istediğim gibi değildi. Yani neyi beğenmediğimi söylersem sizi direkt katile götürebilirim o yüzden söylemiyorum ama öyle bomba etkisi falan yaratamadı bende.


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Gayet iyiydi. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Harika! :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağını sevdim ben. 

Final puanı: 4,2

1 yorum: