7 Nisan 2016 Perşembe

Scarlet (The Lunar Chronicles, #2)

Kitap Adı: Scarlet
Özgün Adı: Scarlet
Kitap Yazarı: Marissa Meyer
Çeviren: Deniz Arı
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 486
Baskı Yılı: 2014

Bu kitabın konusuna falan geleceğim de, önce onu bir kenara bırakın. Yazarın iki masalı böylesine bağlayabilmesine gerçekten hayran oldum. Külkedisi ve Kırmızı Başlıklı Kız. İnanılmaz gerçekten. Bundan da önce zaten yıllardır dinlediğimiz masalları alıp geleceğin dünyasında yeniden işlemek! Gerçekten büyük bir zeka ve yaratıcılık örneği. Benden bunların kırıntısı yok :D

Bu kitapta Kırmızı Başlıklı Kız'ı okuyoruz. O kırmızı başlık olayı, babaanne ve kurt gerçekten çok güzel işlenmişti. Çok çok güzeldi. Sanırım bu kitabı Cinder'dan daha çok sevdim. Bunda hikayelerin bağlanmasına olan hayranlığımın büyük katkısı olabilir.


İlk kitapta Yeni Pekin'deydik. Şimdi Fransa'dayız. Bu bile kitabı sevmeme yetmez mi? :D Scarlet babaannesiyle birlikte çiftlikte yaşıyor. Bir gün babaannesi birden ortadan kayboluyor. Scarlet de babaannesinin peşine düşüyor. Ve bu süreçte Wolf denen karakterle tanışıyor.

Wolf! Ben karakteri çok sevdim ya. Tepkileri falan çok sempatik geldi bana :D Ara ara Cinder bölümlerinin olması da çok keyifliydi. İlk kitapta Cinder ile ilgili öğrendiğimiz şeyler bu kitapta kuvvetlendi ve sanırım Cinder artık gözünü açtı! Onu istediğimiz yerde göreceğimizi umuyorum :D

Kitap gerçekten çok güzeldi. Kitap okumayı azaltacağım falan demiştim ama yine her gün 100 sayfa okudum :D Seri ve yazar her kitapta böyle kendini geliştirmeye devam ederse Winter'da zevkten çıldıracağım herhalde :D 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok çok güzel!

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
İnanılmaz sürükleyiciydi.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzel!

Orijinal isim (%10): 5/5
Bu da :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapak da güzel :D

Final puanı: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder