29 Şubat 2016 Pazartesi

Başkadeniz'e Dönüş (La triolige des Abîmes, #2)

Kitap Adı: Başkadeniz'e Dönüş
Özgün Adı: L'envol de l'Abîme
Kitap Yazarı: Danielle Martinigol
Çeviren: Azade Aslan
Yayınevi: On8
Sayfa Sayısı: 192
Baskı Yılı: 2014


Arayı çok açmadan Abislere yeniden kavuştum :D Kitaplar kısacık zaten, bir çırpıda okunuyor. Bu ara kitap olduğu için ne yazabilirim hiç bilmiyorum.

Bu ikinci kitap olduğu için yazıda spoiler olacaktır. Ama bu spoilerları çaktırmadan vermeye çalışacağım :D Kitapları okumadan ne demek istediğimi anlayamayacaksınız yani :D Böyle değişik bir şey deniyorum, hadi bakalım :D



İlk kitapta Abislerin aslında ne olduğunu ve incilerini nasıl seçtiklerini öğrenmiştik. Orada ufak bir osmoz sahnesi görmüştük ama bu kitapta daha güzeli var. Çok etkileyiciydi. Böylesi bir bağlılık, böyle bir sevgi gerçekten çok güzel. Tekrar ediyorum, insanoğlunun günün birinde böyle bir ortaklığa sahip olabilmesini her şeyden çok isterim :D

Ben Abislere hayranlığımdan hikayenin geri kalanına çok odaklanamıyorum ama çok güzel bir dünya da var. Dünya dışında yaşam, uzayda kolonileşme falan, bayılırım ben bu konulara :D Neyse, bu yazı bu kadar olacak sanırım. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Abislerin dünyasına daha yakından bakabildiğim için çok mutluyum. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Bu kitap ilkine göre daha kolay okundu. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi.

Orijinal isim (%10): 0/5
Seride nedense gerçek isimler kullanılmamış. Bu kitabın gerçek adı Abisin Uçuşu. 

Güzel kapak (%5): 4/5 
Şu çocuğun yüzü olmasa daha güzel :D

Final puanı: 4,45


1 yorum:

  1. Uzayda kolonileşme konusu bence çok sakıncalı. Kolonileşme dünyayı kutuplaştırdı. Bari uzay rahat kalsa :)

    YanıtlaSil