10 Kasım 2019 Pazar

Kusursuz Cinayet

Kitap Adı: Kusursuz Cinayet
Özgün Adı: A Perfect Crime
Kitap Yazarı: A Yi
Çeviren: Giray Fidan
Yayınevi: Çınar Yayınları
Sayfa Sayısı: 192
Baskı Yılı: 2019


Kusursuz Cinayet bir Çin polisiyesi. 2012 yılında Çinli yazarın ilk romanı olarak yayımlanmış ve ülkede çok popüler olunca 2015'te İngilizceye çevrilmiş. Bu yıl da Çınar Yayınları sayesinde Türkçeye çevrildi. Kitap bana geldiğinde epey ilgimi çekmişti, ben de hemencecik okuyuverdim o yüzden.

Sıradan normal bir genç, ortada hiçbir şey yokken okuldan bir arkadaşını eve çağırıyor ve vahşice öldürüyor. Sonra bir süre polislerden kaçıyor, sonra yakalanıp hapse giriyor ve sonrasında da yargılanıyor. Biz de aşama aşama bunları okuyoruz.


İlginç bir kitaptı gerçekten. Bitirdikten sonra üzerine inceleme falan br şeyler okumak istedim ama internette dolanınca pek bir şey bulamadım. "Bir psikopatın zihnine ürpertici bir yaklaşım" demişler kitabın tanıtımında. Gerçekten karanlık ve sert bir kitap. Çok detaylı bir yorum olmadı ama bir göz atmanızı ve okumanızı tavsiye ederim. Farklı bir şeyler okuyacaksınız kesinlikle. Ben de yazardan başka şeyler de okumak istiyorum, Çınar Yayınları'ndan yeni girişimler bekliyoruz bu konuda :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
İyiydi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Sonra ne olacak diye merakla okuyorsunuz. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Olmuş :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Kapak fena değil. 

Final puanı: 4.1

2 yorum: