18 Mart 2019 Pazartesi

Yüksek Büyücü (Kara Büyücü, #3)

Kitap Adı: Yüksek Büyücü
Özgün Adı: The High Lord
Kitap Yazarı: Trudi Canavan
Çeviren: Mert Dengiz

Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 552
Baskı Yılı: 2018


Bir süredir bu evrenin içindeydim ve yaklaşık 1500 sayfalık bu serüven o kadar keyifliydi ki benim için anlatamam. Hiç bitmesin istedim, bir yandan neler olacak diye çok merak ederken bir yandan bitmesin diye azar azar okumaya çalıştım. 

Yüksek Büyücü, Kara Büyücü serisinin son kitabı. Bu kitapta gerçekten hiç beklemediğim şeyler oldu. Çok güzel savaş sahneleri vardı. Hele ki o sonunda öğrendiğimiz şey kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi :D


Önceki iki kitapta da bol bol övdüm zaten. Gerçekten ama gerçekten çok uzun zamandır okuduğum en iyi serilerden biriydi. Son zamanlarda neredeyse hiçbir kitaptan zevk alamıyordum, hep bir şeyler eksik gibi geliyordu. Ama bu kitapları o kadar çok beğendim ki ilaç gibi geldiler bana. Keşke üçleme değil de beşleme onlama olsaydı, hatta sonsuza kadar bu kitapları okumaya devam etseydim diye düşündüm :D Şiddetle, ısrarla, kati suretle öneriyorum bu seriyi.

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok seviyorum ya çok seviyorum :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çok büyük heyecanla okudum. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bu kitapta bir sorun görmedim.

Orijinal isim (%10): 5/5
Yaşasın orijinal isimler! :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapaklar da güzel!

Final puanı: 5

2 yorum:

  1. Kitabı bu sabah 5'te bitirdim. Dediğin gibi keşke seri üçleme değil de beşleme olsaydı... Kİtabın sonu beklenmedikti ve üzücüydü... Her kitabında ters köşe yaptığı yerler çoktu... Yazara hayran kaldım... Beni bu kadar heyecanladıran bir seriyle karşılaşmayalı yıllar olmuştu. Umarım Trudi Canavan'a baskı yaparlar da kadın bari Sonea'nın hikayesinden devam ettirse...

    YanıtlaSil
  2. Bu arada ben AnkaraknA (Duygu).
    ( ankarakna.wordpress.com )

    YanıtlaSil