20 Temmuz 2017 Perşembe

Oyunbaz

Kitap Adı: Oyunbaz
Özgün Adı: Dunkler Wahn
Kitap Yazarı: Wulf Dorn

Çeviren: Regaip Mianreci

Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 382
Baskı Yılı: 2015

Kitaplığımda dolanırken Wulf Dorn'un bu kitabını okumadığımı fark ettim geçenlerde. Kitabı ne zaman satın aldığıma dair en ufak bir fikrim yok ama :D Neyse işte, uzun zamandır Wulf Dorn okumadığım için de elime almış oldum kitabı.

Kesinlikle güzel bir kitaptı ama bilemiyorum, bana o coşkuyu falan veremedi tam olarak. Ben genelde Wulf Dorn kitaplarında dehşete düşerim, çok şaşırırım ama bu pek öyle olamadı. Belki okuduğum zaman diliminden de kaynaklı olabilir, zira 2 günlük uzun ve sıkıcı yolculuklar sırasında okuyup bitirdim kitabı. 

Ama burada şunu da mutlaka söylemek lazım, yazar o kadar harika ki en kötü kitabı bile kendi türündeki diğer kitapları üçe beşe falan katlar. O yüzden siz benim "pek heyecanlandırmadı" dememe pek aldırış etmeyin. Çünkü WULF DORN! :D



Şizofren'den tanıdığımız psikiyatrist Jan Fostner isimli psikiyatirstin etrafında dönüyor olaylar yine. Önce kimden geldiği belli olmayan güller alıyor, bunu gizemli mektuplar takip ediyor. Fostner daha sonra bu mektuplar ile kasabada işlenen cinayetler arasında bazı bağlantılar olabileceğinden şüpheleniyor ve olayların içine çekiliyor.

Kitap o kadar değişik bir son yaptı ki tahmin etmeniz imkansız. "Her kitabın sonunu tahmin ediyorum, keyfim kaçıyor." diyen arkadaşların bu kitapta hiç şansları olduğunu düşünmüyorum. Denemek isteyen varsa buyursun :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Wulf Dorn'un tüm kitapaları gayet akıcı oluyor zaten. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Üzgünüm :D

Güzel kapak (%5): 2/5 
Kapak ne alaka hiçbir fikrim yok :D

Final puanı: 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder