23 Ocak 2017 Pazartesi

Sırrım Kokunda Saklı (Cedar Key, #1)

Kitap Adı: Sırrım Kokunda Saklı
Özgün Adı: Spinning Forward
Kitap Yazarı: Terri DuLong
Çeviren: Meltem Ayla Görgün
Yayınevi: Novella
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2017


Cumartesi günü fotoğrafı görmüşsünüzdür. Novella yanında zarf ile gönderdiği bu kitapla gönlümü çaldı. Zarfın içinde ne olduğunu öğrenebilmek için hemen kitaba başladım çünkü zarfın üstünde "kitabı okumadan bu zarfı açmayın" diyordu :D

Kitap gerçekten inanılmaz akıcı. Hikayenin sürükleyici olmasına ilave olarak puntolar da normalden büyük. Dolayısıyla çok kolay ve hızlıca okunabiliyordu kitap. Zaten 300 sayfaya yakınını yolda okudum Cumartesi akşamı. Kalan 100 sayfayı da Pazar günü yarım saatte falan okuyup bitirdim sanırım :D

Kitapta 52 yaşında bir kadın var: Sydney. 20 küsür yıllık evli olduğu kocasını kaybediyor. Ancak daha sonra evine gelen tahliye memuru ile kocasının kumar bağımlısı olduğunu ve her şeyini kaybettiğini de öğreniyor. Böyle bir anda sokakta kalınca, Cedar Key diye bir adada bir pansiyon işleten arkadaşının yanına gidiyor.

O adada hayatını yeniden kuruyor, kendisini keşfediyor diyebiliriz. Çünkü eski lüks hayatından ayrılıp bir pansiyon odasında yaşamaya başlıyor. Yıllar önce ilgilenmediği için hemşirelik lisansı da iptal edildiği için kendine yeni bir iş bulmaya çalışıyor. Ve bu adada tabii ki bir şeyler de keşfediyor. Burasıyla ilgili hiç konuşmayacağım :D



Ben bu türü çok fazla okumam ama bu kitabı sevdim. Hani böyle boş bir gününüz var, canınız sadece evde vakit geçirmek falan istiyorsa bu kitap oldukça uygun bir seçenek. Pencere kenarına geçip, yorganın altında falan 3-4 saatte bitirilebilecek bir kitap. Keyifli, su gibi akan bir hikayesi var.

Ben hiç Debbie Macomber okumadım ama tarzını az çok tahmin edebiliyorum. Dolayısıyla onun kitaplarını okumayı seviyorsanız bu kitabı da seveceğine inanıyorum. Bu arada kitap henüz satışta değilmiş, 25 Ocak'tan itibaren raflarda olacak. 

Zarfın içinden tatlı bir şeyler çıktı ama ben daha farklı bir şeyler bekliyordum :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Harika değildi ama ben sevdim. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
İnanılmaz akıcıydı. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi.

Orijinal isim (%10): 0/5
Maalesef :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Kapağı ortalama. 

Final puanı: 4,05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder