24 Aralık 2016 Cumartesi

Uzak Yıldızlar (The Lunar Chronicles, #4.5)

Kitap Adı: Uzak Yıldızlar
Özgün Adı: Stars Above
Kitap Yazarı: Marissa Meyer
Çeviren: Elif Nihan Akbaş & Seçil Ersek Ümitvar

Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 373
Baskı Yılı: 2016


Ay Günlükleri serisini ne kadar sevdiğimi dağlara taşlara yazsam az gelir gerçekten :D O kadar güzel bir seri ki gerçekten okumuyorsunuz çok şey kaybediyorsunuz. Ben çok sevdiğim halde okuduğum bir çok seride genellikle orta ya da son kitapta biraz düşüşe geçtiğini hissederim. Ama bu kitaplar asla hissettirmiyor böyle bir şey. Winter'a kadar olaylar inanılmaz ilerliyor ve Winter artık zirve yapıyor!

Uzak Yıldızlar da yukarıda başlıkta gördüğünüz gibi bir ara kitap ve Winter'dan sonra okunması gerekiyor. Çünkü tüm seriye dair ufak tefek spoilerlar içerebiliyor. Aslında kitabı alırken böyle bir şey beklemiyordum ama yazar bize çok güzel bir şey sunmuş aslında.



Bu kitapta tüm karakterlerin geçmişlerinden bir parça okuyorsunuz kısaca. 30-40 sayfalık hikayeler diyebilirim. Ve sonunda da Winter'ın devamı niteliğinde olabilecek mükemmel bir bölüm vardı. Winter'da bu bilgi verildi mi emin değilim, o yüzden söylemeyeceğim ama tüm karakterler çok güzel bir sebep için bir araya geliyor. Gerçekten hepsini bir arada mutlu, eğlenirken tekrar görebilmek çok güzeldi!

Kitabın sonunda bir de Marissa Meyer'in yeni kitabı Heartless'tan iki bölüm var bonus olarak. Bu da Artemis'in güzelliği :D Çok da heyecanlı bir yerde bitirdiler, nasıl bekleyeceğim bilmiyorum! :D Aslında İngilizcesini almaya niyetlenmiştim ama 70 liraya falan tekabül ediyor, lanet olası dolar kuru! :D

Seriyi okuduysanız Uzak Yıldızlar'ı da bir an önce edinin bence. Ben okurken çok keyif aldım. Hem bu karakterleri bir arada görmek için son şansımız...


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok beğendim. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çok akıcıydıııııı :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi

Orijinal isim (%10): 5/5
Olmuş, olmuş :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Güzel kapak!

Final puanı: 4,95

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder