31 Temmuz 2016 Pazar

Kırık Kalpler Reçetesi

Kitap Adı: Kırık Kalpler Reçetesi
Özgün Adı: The Broken Heart Diet
Kitap Yazarı: Tom Formaro
Çeviren: Eylül Başak Şen
Yayınevi: Novella
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2016


Kırık Kalpler Reçetesi, yine tam bir yaz kitabı. Hızlıca okumalık. Bu kez hikayede bir aşçı var. Evlenme teklif edeceği gün sevgilisi terk ediyor. İşlettiği restoranın ortağı bir sabah aniden ülkeden firar ediyor. Tüm bunların üst üste gelmesiyle Dante biraz dağılıyor. 



Kitapla ilgili ne söyleyebilirim bilmiyorum. Kolayca okunan, eğlenceli bir kitaptı. Benim gibi yemek yapmayı seven biri için ekstra keyifliydi. Çünkü Dante bir şef ve aynı zamanda İtalyan. Yani kitapta sık sık İtalyan yemekleri görüyorsunuz. 

Çok olay olmadan ilerliyordu kitap, ki zaten kendi türünde bu çok normal. Ama sonlara doğru hareketlendi, bir koşuşturmaca başladı ve ben bu hareketi sevdim. 


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzel. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
İyiydi.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Birkaç yazım hatası gördüm. 

Orijinal isim (%10): 3/5
Aslında ismi Kırık Kalp Diyeti :D 

Güzel kapak (%5): 3/5 
Fena değil kapağı da.  

Final puanı: 3,85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder