22 Temmuz 2016 Cuma

Yüzleşme (Fairfax, #2)

Kitap Adı: Yüzleşme
Özgün Adı: Unhinge
Kitap Yazarı: Calia Read
Çeviren: Arzu Altınanıt
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 401
Baskı Yılı: 2016


Bir daha, bir daha söylüyorum. Benim Kördüğüm'e olan hayranlığımı duymayan bilmeyen kaldı mı? :D İşte sonunda serinin ikinci kitabını ellerimde tutuyorum. Tabii ki gelir gelmez okudum. Hemen bir açıklama, bu kitap Kördüğüm'ün devamı değil. Serinin adından da anlaşılabileceği gibi Fairfax kliniğindeki bir başka hastanın hikayesini anlatıyor. Ben pek hatırlayamadım ama ilk kitapta bebekli bir kadın varmış ya, Annecik mi ne, işte onun hikayesi :D

Yüzleşme yine çok heyecanlı ve inanılmaz sürükleyici bir kitaptı. Ama şunu söylemeliyim, bence bebekle ilgili mesele ilk sayfadan itibaren bağırıyordu :D Konuya ve mekana aşina olduğumdan mı bilemiyorum ama bence çok belliydi yani. Okuyan ve böyle düşünen varsa bana yazsın :D



Arka kapakta şöyle çarpıcı bir yazı var:

Adımın Victoria olduğunu söylüyorlar. Yirmi yedi yaşında olduğumu ve altı aydan fazla bir süredir bu akıl hastanesinde olduğumu söylüyorlar. Kocamın öldüğünü söylüyorlar. Ama kocam her gün beni ziyaret ediyor. Onlar istediklerini söylesinler, geçmişin düğümlerini çözüp gerçeği ortaya çıkarmanın zamanı geldi.

Konunun çekiciliğine, beni al beni al diye bağırmasına bakar mısınız? :D İşte böyle Victoria'nın hikayesini okuyoruz. Tıpkı ilk kitaptaki gibi biraz Fairfax günlerini biraz da olayların yaşandığını geçmişinden parçaları okuyoruz. 

Sonunda yine bombalar patladı. Ama ben tam olarak ne olduğunu anlayamadım :D Tam netleştiremediğim kısımları oldu ve ilk kitaptan bir tık daha az şaşırdım. Ama yine de çok güzeldi. Bir kitabı daha var serinin ama henüz yazılmamış sanırım çünkü Goodreads'de adı gözükmüyor.

Bu seriyi kesinlikle okumalısınız!


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Sonunu netleştiremediğim ve biraz daha az şaşırdığım için.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Su gibiydi kitap. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Birkaç yazım hatası takıldı gözüme. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Maalesef :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Güzel bence. 

Final puanı: 4,05

1 yorum:

  1. Geçen sene mimlediğim gibi bu sene de mid-year book freakout'a mimledim seni :)) https://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/07/mid-year-book-freakout-2016-edition.html?showComment=1469213130589#c3564674118826983021

    YanıtlaSil