20 Mart 2016 Pazar

Benimle Asla Tanışamayacaksın

Kitap Adı: Benimle Asla Tanışamayacaksın
Özgün Adı: Because You'll Never Meet Me
Kitap Yazarı: Leah Thomas
Çeviren: Aslı Tümerkan
Yayınevi: Novella Dinamik
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2016

Bu kitabı ilk gördüğüm an keşke bana gelse demiştim :D Sonra öğrendim ki zaten gelmiş, ama her zamanki kargo saçmalıkları yüzünden geri dönmüş.O yüzden okumak için bir süre daha bekledim ve iyice meraklandım.

Şu isimde bir kitabı alıp okumamam, merak etmemem falan İMKANSIZ :D İşte Benimle Tanışamayacaksın, Beni Bul, Bana Yardım Et falan. Bu isimler beni deli gibi kendine çekiyor :D

Kitap gerçekten çok güzeldi. Novella Dinamik kendisinden okuduğum her bir kitapla favori yayınevim statüsünü kuvvetlendiriyor. Bu kitap için de daha arka kapak yazısını okuduğumda anlamıştım, orijinal ve güzel bir şeyler okuyacaktım. Öyle de oldu ve bittiğinde hiç zorlanmadan 2016 favorilerine girdi.



Kitapta iki erkek çocuk birbirlerine mektup yazıyor. Oliver, elektromanyetizm ile ciddi sorunları var. Bu nedenle elektrik dalgası yayan hiçbir şeye yaklaşamıyor. Hiçbir şeye. Buna piller, el feneleri, otomatik kapılar falan bile dahil. Diğer tarafta Moritz var. Onun da gözleri yok. hiç yok. Orada sadece deri var. Bir de kalp pili var. İşte bu yüzden asla tanışamayacaklar. Çünkü birbirlerini öldürmeden bir araya gelmeleri mümkün değil. 

Gerçekten çok güzeldi ya. Çok büyük bir keyifle okudum. Tabii ki üzüldüm. İki çocuk da çok tatlıydı. Ama çok zor hayatları var. Böyle mektuplar falan giderken sonlara doğru çok ilginç şeyler de çıkıyor ortaya. O detayları da beğendim gerçekten.

Kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutlaka okumanız gerekenler listenize falan ekleyin :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok güzel!

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
İnanılmaz sürükleyiciydi.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Baskısı çok güzel ya. Kapağı falan.

Orijinal isim (%10): 5/5
Because eksik ama dert değil :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağı çok güzel.

Final puanı: 5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder