16 Aralık 2015 Çarşamba

The Retribution of Mara Dyer (Mara Dyer, #3)

Kitap Adı: The Retrubition of Mara Dyer
Kitap Yazarı: Michelle Hodkin
Yayınevi: 
 Simon & Schuster Books
Sayfa Sayısı: 470
Baskı Yılı: 2014


Mara Dyer serisini bir hız treni olarak düşünebilirsiniz. İlk kitapta yükselmeye başladı. İkinci kitapta resmen zirveye ulaştı. Son kitapta da çöküşe geçti. İkinci kitabı gerçekten çok beğenmiştim, okurken çok heyecanlanmıştım. Ama bu kitabı okurken sıkıldım resmen, bitsin artık diye dün akşam 100 sayfadan fazla okudum. 

İkinci kitabın sonunda demiştim ya, konunun oraya doğru gitmesini istemiyorum diye, tam oraya doğru gitti :D Başladığımız yerden çok uzaklaştık, olaylar karıştı falan. Bilmiyorum ya. Keşke böyle olmasaydı. 

Konuyu falan anlatmak istemiyorum. İlk iki kitaba spoiler olur çünkü. Ama ikinci kitapta geçmişte Hindistan'a giden bölümler var demiştim. Bu kitapta da onlar devam etti. Ama hiç güzel bağlanmadı bence. Tam olarak ne olduğu anlaşılamıyor.



İlk kitapta Benim adım Mara Dyer değil ama avukatım bir isim seçmemi söyledi falan diyor ya, bu kitapta onun da ne olduğunu açıklıyor. Ama o da net değil, çok havada kaldı :D Üzüldüm yani, hiç güzel bir final kitabı değildi bence. 

İki tane alıntım var kitapta, çok hoşuma giden. Onları paylaşıp bitiriyorum :D
*
Sometimes I wonder, if I had chosen a different name for myself, might I have grown into a different person?

*
"I need to hear you," she begs in that voice, and I can't refuse her, not anything, not now, not ever. But the words that come aren't enough for this. For her. So I speak in a language she doesn't know.
Je t'aime. Aujourd'hui. Ce soir. Demain. Por toujours. Si je vivais mille ans, je t'appartiendrais pour tous. Si je vivais mille vies, je te ferais mienne dans chacune d'elles. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 3/5
Dediğim gibi...

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 3/5
Orta.

Basım kalitesi (%5): 5/5
Kindle'den okudum, o yüzden yazım hatası falan var mı diye değerlendiriyorum.

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapaklarını seviyorum bu serinin.

Final puanı: 3,2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder