7 Temmuz 2019 Pazar

Cam Kılıç (Red Queen, #2)

Kitap Adı: Cam Kılıç
Özgün Adı: Glass Sword
Kitap Yazarı: Victoria Aveyard
Çeviren: Onur Kınacı Birler
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 456
Baskı Yılı: 2016


Uzun zamandır çok severek doya doya güzel bir distopya serisi okuyamıyorum diye Kızıl Kraliçe serisine yeniden bir şans vermiştim. İlk kitabı okuyup gayet sevdiğim için Cam Kılıç'ı da pek bekletmeden okudum. Hatta üçüncü ve dördüncü kitapları da internetten sipariş verdim. Ama gelin görün ki bana yine hüsran, bana yine hayal kırıklığı :D

Cam Kılıç dünyanın en sıkıcı kitabı olabilir. Serilerin ara kitaplarında, o devrimin gelişmesi süreci sıkıcı oluyor zaten farkındayım ama bu kadar da sıkıcı olmasın be kardeşim :D Bu kitapta Mare'den de uzaklaştım. Çarpık düzene, insanların kanlarına göre ayrılmasına falan isyan ediyorlar ama Mare sanki bu amaçtan uzaklaştı ve kişisel hırsları yüzüden terör saldırıları falan düzenleyen birine dönüştü. İnat ettim kitabı bitirdim ama gerçekten seriye karşı en ufak bir ilgim kalmadı. Zaten aldığım üçüncü ve dördüncü kitapları da hiç dokunmadan iade ettim :D 


Doğruya doğru, kitabı bitirdiğimde her şeyin nasıl sonuçlacağını merak ettim. Ama bunu öğrenebilmek için 1000 sayfadan fazla daha okumaya asla tahammülü yok :D Sağolsun bir takipçim diğer iki kitapta neler olduğunu anlattı. Gerçekten de okumaya devam etmeye değmezmiş bence :D 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 2/5
Ehhh :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 1/5
Kafamı duvarlara vurdum okurken :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Şaşkınım :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Ehh fena değil :D

Final puanı: 2,05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder