21 Nisan 2019 Pazar

Mahrum

Kitap Adı: Mahrum
Kitap Yazarı: Eren Abaka
Yayınevi: Epsilon

Sayfa Sayısı: 184
Baskı Yılı: 2019

Mahrum çok yakın bir zaman önce elime geçti ve merakımı fazlasıyla cezbettiği için hemencecik okuyuverdim. Ön kapağında yazan "Herkesin içinde bir katil vardır." cümlesi beni tavlamak için yeter de artar bile :D

Tekerlekli sandalyeye mahkum olmuş Kadir, kardeşi Yusuf ve karşı komşuları Hatice etrafında dönüyor olaylar. Hatice aşırı kilolu ve yataktan çıkamayan annesine bakıyor. Onunla birlikte eve hapsolmuş. Kitabın tanıtım yazılarında daha fazla şey anlatılmamış, o yüzden ben de hiçbir şey söylemeyeceğim.


Öncelikle kitap güzeldi. Okumaktan keyif aldım gerçekten. Fakat yazar bir yerde Yusuf'un ağzından birkaç kelimelik bir ipucu veriyor ve bu kitaptaki her şeyi birden aydınlatıyor. Ben normalde kitap sonlarını çözmekte pek başarılı değilim ama bu kitapta gerçekten düşündüğüm şey tam anlamıyla çıktı. Yazar keşke böyle bir ipucu vermeseydi dedim çünkü o zaman gerçekten çok şaşırabilirdim. Bilmiyorum belki de sadece benim dikkatimi çekti bu, belki okuyan insanlar gerçekten de şaşırdı kitabı bitirdiklerinde. 

Ama ilk kitabını yazan biri için ben kurguyu oldukça beğendim. Yazarın dilini de sevdim. Yeni kitapları gelirse okurum yani :D Bu kitabı da size tavsiye ediyorum. Söylediğim ipucunu yakalayamazsanız sonunda gerçekten şaşırabilirsiniz :D 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 4/5
Ben sevdim, gayet güzeldi. 

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 5/5
Gerçekten ilgi çekiciydi, zaten kısa bir kitap tek oturuşta biter. 

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Güzel kapak (%5): 4/5
Kapak da fena değil. 

Final puanı: 4.55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder