16 Ekim 2015 Cuma

Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)

Eğer ben yıldızlarsam, Cricket Bell koskoca galaksiler eder.

Kitap Adı: Lola ve Komşu Çocuk
Özgün Adı: Lola and the Boy Next Door
Kitap Yazarı: Stephanie Perkins
Çeviren: Aslı Tümerkan
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2015


HA-Rİ-KA! Kitabı o kadar çok sevdim ki duygularımı kelimelerle ifade etmek çok zor. Hayatımda bu kadar güzel çok az şey okumuşumdur. Kesinlikle favorilerim arasında girdi. Tüm zamanların en güzel kitaplarından biri oldu benim için. 

Kitabı okurken bütün varlığımla Cricket'ın duygularını hissetmek istedim. Hayatımda bir kez onun aşık olduğu kadar aşık olmak istedim birine. Kitaba bayıldım ya :D Başta Cricket'ın böylesine çaresizce aşık olması beni üzdü. Ama sonra hikaye o kadar mükemmel bir hale geldi ki! Büyük bir keyifle okudum. 



Biraz konudan bahsedeyim. Lola adında bir kız var, 17 yaşında galiba. Aslında adı Dolores ama bu adı sevmiyor ve kendine Lola diyor. İnanılmaz renkli biri. Dışarıya çıkarken çok çılgın peruklar takıyor ve değişik şeyler giyiyor. Bir de komşu çocuğu: Cricket. Bu isme bayıldım ya. Çocukla ilgili her şeyi çok güzel :D Yazarın nereden aklına gelmiş bilmiyorum ama Cricket, Graham Bell'in birkaç kuşaktan torunu. Ben bu detayı da çok sevdim. Lola'nın iki babası var. Eşcinsel bir çift tarafından evlat edinmiş. Bu da çok güzeldi.

Kitabı bitirir bitirmez hemen birkaç kişiye şiddetle önerdim. Hatta "elinde ne varsa hemen bırak ve git şu kitabı oku" dedim :D Herkese genelliyorum bu öneriyi. KESİNLİKLE OKUYUN!


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Konu çok tatlıydı ya!

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çok çok akıcıydı.

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Kitabın baskısı çok güzel. Cildi harika, kapağı harika.

Orijinal isim (%10): 5/5
yabancı bu seriyi alıp yeniden ve orijinal isimlerle bastığı için minnettarım :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Ceketi ayrı bir güzel, kapağı ayrı bir güzel! 

Final puanı: 5


2 yorum:

  1. selam nasilsin dan brown un cehennem kitap ni incelemesini gire bilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun yorumunu girmem için tekrar okumam lazım, şu an o kadar hatırlayamıyorum :)

      Sil