15 Ağustos 2015 Cumartesi

Mid-Year Book Freakout: 2015 Edition

Selaam,

Periodic Library beni bu tage etiketlemiş. Baya beğendim, 2015'in ikinci yarısında hızla ilerlerken şu ana kadar okuduklarımız için güzel bir değerlendirme fırsatı olmuş bence. Kendisine teşekkürler!



Ben şu ana kadar 70 kitap hedefinden 57'sini okuyarak yıllık Book Challenge'ımı %81 oranında tamamladım :D Hadi, sorulara geçelim! (Kitapların üzerine tıklayarak kitap incelemelerini de görebilirsiniz.)

1. Şu ana kadar okuduğun en güzel kitap?
Ya bu yıl çok güzel kitaplar okudum. O yüzden bu soruya cevap vermek çok zor. Ama sanırım Yaşlı Adamın Savaşı diyeceğim.

2.Şu ana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?
Bu yıl aslında çok fazla seri okumadığım için çok fazla da devam kitabım yok :D Ama en iyi devam kitabı, en iyi seriden gelen Bir Milyon Güneş.

3.Okumak istediğin ama henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?
Kesinlikle Kafes. İthaki çılgınlarca reklamını yapıyor, okumak için ölüyorum :D
4. İkinci yarıda çıkmasını çok beklediğiniz bir kitap? 
Her Gün'ün ikinci kitabı Another Day.
5. Sizi hayal kırıklığına uğratan kitap?
Karanlık Zihinler. Çok merak ediyordum ama bitiremedim bile. Çok sıkıcı :D
6. Sizi şaşırtan bir kitap?(İyi anlamda)
Silber olur mu? Kitap bir anda fantastiğe dönünce şaşırmıştım :D
7.Favori yeni yazarınız?
Kesinlikle David Levithan!
8.En yeni kurgusal aşkınız?
Kitap karakterleriyle böyle şeyler yapmıyorum :D
9.En yeni favori karakteriniz?
Me and Earl and the Dying Girl'den Greg :D
10.Sizi ağlatan kitaplar?
Ben kitap okurken ağlamam ama Her Gün ve Tek İsim Tek Kader ağlamalık kitaplardı bence. Belki Kurucunun Kızı da.
11. Sizi mutlu eden kitap?
Me and Earl and the Dying Girl'de baya gülmüştüm. Silber da çok tatlıydı, o da sayılır bence.
12. En beğendiğiniz kitaptan uyarlanan film? (Bence böyle daha güzel bir çeviri oldu :D)
Bu sene kitaptan uyarlanan film olarak sadece Labirent'i izledim. Onda da bazı değişiklikler vardı, güzel bir uyarlama değildi bence. O yüzden bu soruya cevabım yok :D
13.Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?

Yaşlı Adamın Savaşı herhalde :D

14.Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?
Dış güzelliğe bakarak Trendeki Kız diyorum :D Silber'ın cildi de harika ama.

15.Yıl sonuna kadar neleri okumak istiyorsun?
Okunmayı bekleyen kitaplarımı :D Ama yıllık okuma hedefimi tamamlayınca yılın kalan zamanında rereadlerimi yapmayı planlıyorum.

Ben de Athena'nın Güncesi,Kalemşor ve Deniz'den Notlar'ı etiketliyorum. Kolay gelsin! :D


4 yorum:

  1. 12. soru kesinlikle böyle daha iyi olmuş :D
    Ve yaptığın için ben teşekkür ederim :>>>

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim davet ettiğin için. Hemen yaptım. :) Yaşlı Adamın Savaşı'nı da senin yorumuna güvenerek geçenlerde aldım. Bakalım nasıl çıkacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Yaşlı Adamın Savaşı'nı da umarım beğenirsin :)

      Sil