21 Ocak 2015 Çarşamba

Yeni Mim

Bir etkinlikte daha mimlenmişim. Ama bu etkinliğin bir ismi yok sanırım :D Sevgili Kitapphane'ye teşekkür ediyoruum. Hadi hemen başlayalım! 

1) Blog açma hikayeniz nedir?
Öyle değişik bir hikayesi yok. Sürekli kitap okuduğum için bir süredir aklımdaydı "o kadar okuyorum bari yazayım da" diye ve öyle açtım :D

2) Blog isminiz nerden geliyor? 
Kitap okumadan bir hayat düşünemediğim için okuma eylemi benim için kronikleşti :D İsmimi de öyle seçtim

3) Hangi mevsimi seversiniz?
Garip gelebilir ama kış :D



4) Bu mevsim size neler çağrıştırıyor?
Bütüün gün yorganın altında sıcak sıcak yatmak, kitap okumak. Gerçi ben bunları dört mevsim yapıyorum ama kışın daha güzel :D

5) Kırmızı Ruj mu Eyeliner mı?
Bu soru beni ilgilendirmiyor :D

6) Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Bir sürü güzel kitap blogu keşfettim.

7) Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Okumak tabii ki.

8) Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman

9) En çok etkilendiğin film?
Ender'in Oyunu demek istiyorum. Gerçekten çok iyiydi.

10) Hangi tür kitap/film?
Korku, gerilim, fantastik kurgu, bilimkurgu.

11) Öğrenci olmak mı iş hayatı mı? 
Henüz çalışmaya başlamadım ama okul bitse de işe başlasam diye düşündüğüm oluyor :D

12) Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kesinlikle okumak.

13)Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor

14) Asla almaktan vazgeçemeyeceğin şey ne?
Uyumak sanırım :D

15) En sevdiğin yemek?
Patates kızartması :D

16) En sevdiğin dizi?
The Big Bang Theory şu an 


17)Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Görünmez olmak :D

18) Alınacaklar listen var mı? İlk 5'i ne?
Alınacak kitaplar listem yok da alınacak kitaplar defterim var :D Baya almak istediklerim not defterine yazıyorum. Dolayısıyla sayfalarca var ve ilk beşi yok :D

19)İlk aldığın makyaj malzemesi?
Gerçekten mi? :D

Etkinlik yapılalı epey olmuş sanırım, o yüzden kimseyi etiketlemiyorum. Bu yazıyı okuyan herkes davetlidir! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder