5 Ağustos 2017 Cumartesi

Deha (Legend, #2)

Kitap Adı: Deha
Özgün Adı: Legend
Kitap Yazarı: Marie Lu

Çeviren: Sefa Emre İlikli

Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 256
Baskı Yılı: 2014

Devam kitaplarına yorum girmek çok zor ya, daha yazıya başlamadan gerildim :D Deha, Efsane serisinin ikinci kitabı. Elimden geldiğince spoiler vermemeye çalışacağım ancak yorumu okuyup okumamak yine de size kalmış :D 

Bu kitapta, Efsane'de baş gösteren isyanın ilerleyişini izliyoruz. İlk kitapta olan olaylardan sonra Vatanseverler denen isyancı grupla birlikte hareket eden Day ve June'un koşuşturmacalarını okuyoruz aslında :D 



Kitap güzel ilerliyordu aslında, dengeler sürekli değişiyor olması hoşuma gitti. Ancak ben yine o "vay be!" hissini yakalayamadım. Hatta bugün Şampiyon'a başlamak da istemedi canım, birkaç gün erteledim son kitabı. Ama Şampiyon'a gerçekten büyük görevler yükledim, büyük bombalar patlatıp inanılmaz bir son yapması gerekiyor. Yoksa bütün seri meh olarak kalacak aklımda :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Fena değildi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Yine iki günde okudum. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Pek çok yazım hatası vardı ancak bu e-kitap'a çevirme aşamasından kaynaklı bence. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Prodigy!

Güzel kapak (%5): 3/5 
Kapaklar genel olarak ortalama ya :D

Final puanı: 3,7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder