31 Ağustos 2017 Perşembe

Warcross (Warcross, #1)

Kitap Adı: Warcross
Özgün Adı: Warcross
Kitap Yazarı: Marie Lu
Çeviren: Onur Kınacı Birler

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 331
Baskı Yılı: 2017

Bu kitabı deliler gibi bekliyordum :D Ve sonunda düzeltilmemiş okuma kopyası elime ulaştı, ben de gelir gelmez okudum. Bu olayı yurtdışında hep görüyor ve özeniyordum. Türkiye'de bunu sadece Yabancı ve İthaki yapıyor. Beni de buna dahil ettikleri için ne kadar teşekkür etsem az :)

Warcross bir sanal gerçeklik oyununu anlatıyor. Böyle oyun kurgularını okumaya bayılıyorum gerçekten. Dünya çapında milyonlarca insanın oynadığı bir sanal gerçeklik oyunu Warcross. Emika da bu oyunu oynayan genç bir kız. Çok zor koşullarda yaşıyor, evinin kirasını bile ödeyemeyecek durumda. 

Emika, bir oyuncu olarak o yıl yapılacak olan Warcross oyunlarının açılış gösterisine gidiyor. Bir şekilde, oyunu hackeleyerek turnuvanın içine girmeyi başarıyor. Daha önce hiçkimse oyunda böyle bir hack yapamadığı için bir anda dünya gündemine oturuyor tabii. Bu olaydan sonra da oyunun yaratıcısı olan Hideo Tanaka ile tanışıyor ve bambaşka bir hayata adım atıyor.


Dediğim gibi, oyun kurgusu okumayı çok seviyorum ve bu oyundaki karşılaşmaları okumak da inanılmaz heyecanlıydı. Hele ki sonlara doğru... Yazar öyle şeyler gösterdi ki şoktan şoka girdim :D Sonra da kitabı bitirdi! KENDİNE GEL MARİE LU! İkinci kitabın hemen çıkması için yazara tehdit mektupları yazmayı düşünüyorum ama daha bu kitap bile satışa çıkmadığı için çok başarılı olabileceğim söylenemez :D

Kitap, 12 Eylül'de tüm dünyayla aynı anda satışa sunulacak. Bence hemen koşun gidin ve alın. Aynı türde olmadığı için tür ve içerik kıyaslaması yapamam belki ama okurken bana verdiği keyif açısından kıyaslarsam Warcross Efsane serisinden on kat daha iyiydi! :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok sevdim ben. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Tek oturuşta bile bitebilir bence. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Elimdeki kopyada yazım hataları vardı ama bu çok normal :D

Orijinal isim (%10): 5/5
Warcross!

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağı da çok güzeeel. 

Final puanı: 5

3 yorum:

  1. yabancısı olduğum bir kitap ve yorumunuzu ilgiyle okudum. İlgimi çekti. :)

    YanıtlaSil
  2. kitap çok pahalı. 28 Tl indirimli hali.

    YanıtlaSil
  3. Kitap fazla +18 unsur içeriyor mu?

    YanıtlaSil