12 Haziran 2015 Cuma

Mim

Selam,

Uzun zamandır mim falan yapmıyordum. Sağolsun Kitaptan Blog beni davet etmiş, teşekkürler :) Hadi yapalım o zaman! :D

1-Klişe bir soruyla başlayalım:Film mi? Kitap mı?
Kitap tabii ki. Şu ana kadar hem kitabı hem filmi olan yapıtların hiçbirinin filmi daha güzel değil.

2-Ne tür kitapları tercih edersin?
Genel olarak fantastik, bilim kurgu falan severim ama özelde uzayda geçen kurguları daha bir severim :D

3-Bir yazar olsan kim olmak isterdin?
Dan Brown!!!

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe gelirdi?
Uzayda geçen, muhtemelen insanların başka bir gezegende yaşam bulduğu falan bir kitap olurdu.

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Hem filmlerde hem dizilerde kitapları çöpe çevirdikleri için kitap olarak kalsın.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Mark Watney olurdu. Adam uzayda patates falan ekmeyi başardı, beni de hayatta tutardı herhalde :D

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Kesinlikle Dan Brown.

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olur dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Aklından Bir Sayı Tut'un yazarı John Verdon ve tabii ki Dan Brown :D

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap?
Bunu baya düşündüm ama bulamadım. Sonu değil ama Ateşi Yakalamak'ı komple değiştirmek isterdim belki. Sürekli koşuşturma ve isyan falan durumlarından sıkılmıştım okurken.

10- Önermekten sıkılmadığın, ''Dünya okusun!'' dediğin bir kitap sorsam?
Tek İsim Tek Kader.

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak. Hangi kitap olsa ''Beni burada bırakın.'' derdin?
Benim okuduğum kitapların dünyaları genelde benim hayatta kalamayacağım dünyalar oluyor :D Olaylar falan olmadan önce, daha etraf durgunken Evrenin Ötesi'nde olmak isterdim ama.

İşte bu kadar! :D Ben de KalemşorKan ve Küller ve Zaman Sandığı'nı davet ediyorum.


7 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Cevapladım soruları. Teşekkürler mim için.

    YanıtlaSil
  3. Selam,Lord'un mim yazısından ulaştım size. Ne güzel bir blog. Bakacağım uzun uzun. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum bu, çok mutlu oldum. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Mark Watney çok zekice ama yaaaa ben ne koyacağım oraya :P

    YanıtlaSil