22 Ocak 2017 Pazar

Kül Gibi Kar (Snow Like Ashes, #1)

Kitap Adı: Kül Gibi Kar
Özgün Adı: Snow Like Ashes
Kitap Yazarı: Sara Raasch
Çeviren: Bala Tanık
Yayınevi: Kırmızı Kedi
Sayfa Sayısı: 392
Baskı Yılı: 2016


Kül Gibi Kar'ı oldukça uzuuun zamandır okumak istiyordum. Ama çok da bir şey yokmuş, benim beklentimin çok çok altında kaldı.

Yani bu hikayeyi, bu kurguyu defalarca okuduk zaten. Yazar yazarken hiç sıkılmamış mı bilmiyorum :D Bir köy gibi bir yerde yaşayan insanlar, çevresindeki düşmanlar, dünyanın en arka plandaki kızının bir anda çok önemli bir konuma gelmesi falan filan. Cidden sıkıldım yani :D



Ayrıca kitabı "Sana laik olmaya çalışıyorum" felaketinden sonra çok da ciddiye alamayacağım :D Hadi çevirmen yazmış, bu kitap kaç kez okunuyor yayınlanmadan önce, editörü, son okumacısı, hiçbiri laik ile layık arasındaki farkı bilmiyor mu gerçekten. Böyle bir şeyi nasıl gözden kaçırabilirler aklım almıyor :D

Dediğim gibi, kitabı okurken epey sıkıldım. Üzerine söyleyecek pek bir şey bulamıyorum. Kitabın kapağı çok güzel, onun dışında ilgimi çeken bir şey olmadı :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 2/5
Birçok benzeri var piyasada. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 2/5
Öldüm sıkıntıdan bitirene kadar :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 2/5
Ben laik meselesinde kaldım :D

Orijinal isim (%10): 5/5
Güzel :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağı çok sevdim ne yalan söyleyeyim :D

Final puanı: 2,45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder