9 Temmuz 2016 Cumartesi

Karanlık Yalanlar

Kitap Adı: Karanlık Yalanlar
Özgün Adı: Black Lies
Kitap Yazarı: Alessandra Torre
Çeviren: Onur Kınacı Birler
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2015


Bu kitabı Ecmel'de gördüğüm için almıştım. Ecmel kitabı beğendiğini ve sonunun çok sürpriz olduğunu söylemişti. Yani almamdaki tek etken kitabın sonunu merak etmem. Yoksa bu kapak ve isimle benim bu kitabı almam ihtimal dahilinde değil. Çünkü kapak leş gibi, isim çok saçma :D

Ama kitap o kadar güzel ki! Dün başladım ve bitirdim. Kitabı biraz okuyup bırakmam ve ertesi gün devam etmem mümkün değildi. Deli gibi neler olduğunu merak ettim ve 300 küsür sayfalık kitabı okuyup bitirdim. ÇOK GÜZELDİ!

Bu konuları okumayı inanılmaz seviyorum. Bu konunun ne olduğunu söyleyemiyorum çünkü baba spoiler :D Açıkçası ben neler olduğunu çözdüm, ama gerçekten bomba yani. Sonu gerçekten çok güzel, hikayenin gidişi güzel, ortaya çıkan sırlar güzel. 



Kitapta bilgisayar dahisi milyoner Brant ile birlikte olan Layana'nın ağzından okuyorsunuz olayları. Layana aynı zamanda başka biriyle daha birlikte: Lee. Brant ile ilgili bazı karanlık sırlar var, e tabii Layana'nın da sırları var. 

Arka kapakta şöyle diyor:
Brant:
Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.

Lee:
Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor.

Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız.


Bu kitapta işlenen konuyla ilgili ben de bir vaka okumuştum, o da çok güzel ama söyleyemiyorum işte :D 

Kitabı gerçekten çok sevdim. Şu saçma kapağa ve isme takılmadan alıp okumanızı mutlaka öneririm. Bence hiç gerek yok böyle şeylere takılmaya ama yine de söylemiş olayım, kitapta bolca sevişme sahnesi var, o yüzden +16 falan olabilir :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok güzeldi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Başından kalkamadım :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi.

Orijinal isim (%10): 5/5
Orijinal isim. 

Güzel kapak (%5): 0/5 
Kapağı iğrenç ya :D


Final puanı: 4,75

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder