27 Nisan 2015 Pazartesi

Labirent: Son İsyan (The Maze Runner, #3)

Artık yalan yok.

Kitap Adı: Labirent: Son İsyan
Özgün Adı: Death Cure

Kitap Yazarı: James Dashner

Çeviren: Gizem Yeşildal
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 380
Baskı Yılı: 2015

Bu seri de bitti. 3 kitaplık Labirent Serisi'ni okuduğum için gerçekten çok mutluyum. Yaklaşık 10 gündür bu dünyanın içindeyim ve 1200 sayfa kadar okudum. Hiçbir sayfada mı akıcılık kaybolmaz, tempo düşmez? Adam yazmış işte, düşmüyor :D Bu kitap ayrıca kendi okuma rekorlarımı kırmamı sağladı. Hem bir saatte okuduğum sayfa sayısında, hem de kitapları bitirme hızımda yeni rekorlara imza attım :D 

Seri bitti ama hiç boşluğa düşmedim. Ben böyle kitaplar bitince bir kalırım, şimdi ne yapacağım falan diye :D Ama bunda olmadı, çünkü güzel bitti. Sonunu beğenmeyenler olmuş ama ben beğendim, insan ırkını kurtarmak için böyle bir şey yapmak hiç aklıma gelmemişti :D



Konuyu yine anlatmayacağım :D Labirent'ten çıkan, Alev'i geçen Thomas ve arkadaşları tabii ki rahata eremiyor ve başlarına yine bir sürü şey geliyor işte :D Şu anda ek kitap olan Ölüm Emri'ni okuyorum. Seri boyunca merak ettiğim ama henüz cevabını alamadığım noktaları da Ölüm Emri'nde öğrenmeyi umuyorum.

Kitaplar çok güzel işte ya, yazacak bir şey yok. Daha önce de söylemiştim, eleştirirsem taş olurum :D

Özgün konu ve kurgu (%35): 5/5
Biliyorsunuz artık, süper!

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5 
İnsan ara sıra sıkılır bir şey olur ama yok :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bu kitapta bir kaç kelime hatası gördüğümü hatırlıyorum ama önemli değil.

Orijinal isim (%10): 0/5
Üzgünüm ama Pegasus üçüncü kitapta orijinal isimden tamamen kopmuş.

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapaktaki İSYAN binası gibi bir şey galiba :D Fena değil.

Final puanı: 4,45

2 yorum:

  1. Kitap serisini okumadim ama filmini seyrettim haftasonu....Oglum icin, hosuna gider diye aldik...

    Biz orta yasli oldugumuzdan biraz hafif kaldi galiba..Aclik oyunlari filmini de seyretmistim, o dâha hosuma gitmisti...(kitabini okumamistim yine)


    Siz böyle deyince devamini merak ettim dogrusu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kitabını okursanız filminden daha çok seversiniz. Bir de ben bunun yaşla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bu türleri seviyorsanız yaştan bağımsız olarak bu kitapları da çok seversiniz :)

      Sil