7 Kasım 2014 Cuma

Mim: Dart Ödülü & Baş Harflerden Blog/Blogger İsmi

Merhabaa,

Vizeler falan derken çok erteledim, kendilerinden özür diliyorum. İki farklı konuda mimlenmişim. Sonunda vakit bulabildim ve işte yazımı yazıyorum :D

İlki Dart Ödülü



Sevgili Artemis'in Güncesi ve Sosyal Medya Kafe blogumu bu ödüle layık görmüş. Birkaç tane de kuralı varmış:

-Ödülün fotoğrafını yayınlamak.

-Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.

-15 bloga bu ödülü dağıtmak


Ödülü verirken biraz yeni bloglar keşfetmeye çalıştım. Ben de bu ödülü şu bloglara veriyorum:

1. Saklama Kabı
2. Kalemşör
3. Kitab-ı Derya
4. The Reading Lady
5. Uluğ Bey Rasathanesi
6. Neciymiş Bu Kitap?
7. Okuma Bahçesi
8. Kitaplarım ve Ben
9. Kitap Hayvanının Günlüğü
10. Kalbi Kitapla Atan Çocuk
11. Kitap Arası Kahve Molası
12. Kitap Eylemi
13. Periyodik Neşriyat
14. Rafına Sığmayanlar
15. Kitap Aşığı

İkinci olarak da sevgili Naz'lı Kitaplık beni Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi etkinliğine mimlemiş.

Kar Kokusu - Ahmet Ümit
Rüyaların Yorumu - Sigmund Freud
Oyun - Ted Dekker
Ne Düşündüğünü Biliyorum - Mark Allen Smith
İhanet Noktası - Dan Brown
Kitap Hırsızı - Markus Zusak

Oğullar ve Rencide Ruhlar - Alper Canıgüz
Kubbenin Altında - Stephen King
Uyumsuz - Veronica Roth
Robinson Crusoe - Daniel Defoe

Bu etkinlik için de Okuma Bahçesi , Artemis'in Güncesi ve Neciymiş Bu Kitap?'ı mimliyorum.




4 yorum:

  1. Merhaba

    Blogunu süslü şirinenin blog keşif etkinliğinden buldum takipteyim

    Bloguma beklerim http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, elimdeki kitapların baş harflerinden çıkmasa da içindeki harflerden çıkıyor sanırım, en kısa sürede yapacağım *-*

    YanıtlaSil