2 Kasım 2014 Pazar

Çekiliş Sonucu

Öncelikle bir haftadır beklettiğim iki yorumu girdim, sıra geldi çekilişin sonucunu açıklamayaa!

Çekilişe katılma hakkı kazananları yorum sırasına göre dizdim, kazandığınız katılım hakkı kadar isminiz tekrarlanacak. Bir de Gül Sultan'ın bugün doğum günüymüş. Ona ekstra bir katılım hakkıyla ufak bir jest yapmak istedim. Böylece doğum gününü de kutlamış olalım :)

1. Nazik
2. Nazik
3. Gül
4. Gül
5. Gül
6. Saadet
7. Cansu
8. Cansu
9. Mürüvvet
10. Mürüvvet
11. Mürüvvet
12. Sinem
13. Sinem
14. Sinem
15. Elif
16. Elif
17. Perihan
18. Leyla
19. Özgül
20. Özgül
21. Hilal

Çekilişeri random.org yardımıyla yaptım. 

Veee ilk kitabımız Sana Soyundum için çekiliş sonucu:


İkinci kitap için sonucumuz:


Böylece Sana Soyundum Sinem'e, Tekinsiz Kitap da Perihan'a gitmiş oluyor. Şimdiden hayırlı olsun. Önceki gönderide belirtmiş olduğunuz mail adreslerine bir mail atacağım. Adres ve iletişim bilgilerinizi 48 saat içinde bana iletmeniz gerekiyor. Aksi halde çekiliş tekrarlanacak.

Keyifli okumalar!

**Kitaplar yeni sahiplerine çoktaaan gitti hatta bir de fotoğraf geldi: 





4 yorum:

  1. Kazanan arkadaşlar keyifle okuyun :)

    YanıtlaSil
  2. Kazananlara hayırlı uğurlu olsun. :)
    Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun ama neden beni listeye eklemediniz:( üzüldüm şimdi..
    http://mugeninlistesi.blogspot.com.tr/2012/06/yaz-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  4. merhaba, katılım şartlarını sağlayamadığınza dair yorum bırakmıştım zaten

    YanıtlaSil