2 Kasım 2014 Pazar

Kuralsız (Divergent, #2)


Tek bir seçim
Seni dönüştürebilir


Tek bir seçim
Seni yok edebilir


Tek bir seçim
Kim olduğunu belirler

Kitap Adı: Kuralsız
Özgün Adı: Insurgent
Kitap Yazarı: Veronica Roth
Çeviren: Uğur Mehter
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 516
Baskı Yılı: 2014

Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.




1. kitabın sonunda savaşın arefesinde bırakmıştık Tobias'ı ve Tris'i. İkinci kitapta tam savaşın ortasında ilerledi durdu hep. Ortada bir bilgi var, bir grup bu bilginin korunmasını ve asla açığa çıkmamasını istiyor. Bunun için de simülasyonlarla bir diktatörlük kurmaya çalışıyor. Diğer bir grup ise bu bilgiyi açığa çıkarmak istiyor. Böyle işte, kitap boyunca sürekli bir savaş, bir kaçış var :D Ama kitabın sonu bomba gibi bitiyor. Gerçekten üçüncü kitabı okutmak için harika bir bitiş bence. 

İlk kitapta da demiştim, bu seride bir şey var sarmadı beni diye. Ya kitabı okuyorum, konu güzel, kitap gayet akıcı ama sanki hikayenin içine giremedim. O yüzden de çok yazacak bir şey bulamıyorum. Şu an üçüncü kitabı okuyorum ve artık "hadi ya bitse de yeni bir şeyler okusam" diye bakıyorum. Yazacak daha çok bir şey bulamıyorum, çok mu kısa oldu :D Neyse işte, öyle.

Kitaba puanım: A-





1 yorum:

  1. Özellikle 2.kitabın orta kısımları çok sıkıcıydı.

    YanıtlaSil