31 Mart 2019 Pazar

Nevermoor: Morrigan Crow'un Büyük Sınavı (Nevermoor, #1)

Kitap Adı: Nevermoor: Morrigan Corw'un Büyük Sırrı
Özgün Adı: Nevermoor: The Trials of Morrigan Crow
Kitap Yazarı: Jessica Townsend
Çeviren: Emre Gözgü

Yayınevi: Domingo Yayınları
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2019


Bu kitap Domingo'nun en yeni bebeklerinden biri ve 6 Nisan'da satışa çıkacak olmasına rağmen ben ilk okuyanlardan biri olma fırsatını yakaladım.

Kitap elimize kurguda Morrigan Crow'un girdiği Wunderous cemiyetine aday gösterdildiğimizi söyleyen gizemli bir mektupla birlikte geçti. Bayılıyorum böyle zekice sunumlara :D Tanıtımları da Harry Potter sevenlerin çok seveceği bir kitap şeklinde falan yapıldı. O yüzden kitaba olan merakım göklere çıktı ve çok bekletmeden okumaya başladım.

Morrigan lanetli bir çocuk. Etrafındaki herkese kötü şans getiriyor, her şeyi yıkıp döküyor. Ve yaşadığı yerdeki diğer lanetli çocuklar gibi 11. doğum gününde ölecek. Ancak tam da o gün, Morrigan artık saatleri sayarken Jupiter North isimli gizemli biri geliyor ve onu kaçırıyor. Morrigan böylece ölmekten kurtuluyor, aynı zamanda Nevermoor'a giriş yaparak yepyeni bir dünyayla tanışıyor.



Gerçekten çok keyifli bir kitaptı. Nevermoor'a girişi itibariyle bana biraz Alice Harikalar Diyarında'yı hatırlattı. Yaratılan dünya falan da gayet güzeldi. Merakla okudum kitabı ve sonunda öğrendiğim şeyi de hiç beklemiyordum :D Umarım Domingo bizi çok bekletmez ve ikinci kitabı da kısa zamanda çıkarır. (Bunu derken daha ilk kitabın çıkmamış olması peki? :D)


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Gayet güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Çok rahat okunan, akıcı bir kitap. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun yoktu. 

Orijinal isim (%10): 4/5
Ehhhh :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Şu an fotoğraf görülen esas kapak değil ama gerçek kapağı İNANILMAZ GÜZEL!

Final puanı: 4.55

1 yorum: