10 Mart 2019 Pazar

Little Worse Than A Man (Vision, #1)

Kitap Adı: Vision, Volume 1: Little Worse Than A Man
Kitap Yazarı: Tom King & Gabriel Hernandez Walta
Yayınevi: Marvel

Sayfa Sayısı: 136
Baskı Yılı: 2016

Bu çizgiromanı Nihan'da görmüştüm, o tavsiye ediyordu. Hatta şu an fuarda ve hala tavsiye ediyor :D Kapağı çok güzel olduğu için ilgimi çekmişti, geçenlerde öyle aklıma geldi indirip okumaya başladım.

Okumaya başladıktan sonra ne öğrendim peki? Vision, Avengers'ın üyelerinden biriymiş. Benim asla haberim yoktu böyle bir şeyden :D O yüzden bir bocaladım, geçmişiyle ilgili hiçbir şey bilmediğim için neler olup bittiğini anlayamayacakmışım gibi geldi. Ama pek de öyle olmadı bence. Yani bir şey kaçırdıysam da bilemiyorum tabii :D


Bu çizgiromanda Vision insan olmak ve kendine normal bir hayat kurmak istiyor. Bu yüzden kendisine bir eş ve iki çocuk yapıyor (galiba kendisi yapıyor? :D). Normal bir hayat kurmaya çalışıyorlar tabii ama yine olaylar peşlerini pek bırakmıyor. Biz de ilk altı sayının toplanmış olduğu bu ciltte neler olduğunu okuyoruz.

Yani duygularım biraz belirsiz. Okurken keyif aldım, çizimleri de gerçekten güzeldi. Ama ikinci cildi okur muyum diye düşününce... Yani okuyabilirim ama okumasam da bir şey kaybetmem gibi hissediyorum :D Ama ben çok nadiren çizgiroman okuduğum için benim zevkime pek güvenilmez, bunu da not olarak düşeyim :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 4/5
Çizgiroman zaten, doğası itibariyle akıcı :D  

Baskı kalitesi (%5): 5/5
Basılı olarak okumadığım için... :D

Güzel kapak (%5): 5/5
Okumamın tek sebebi kapağı zaten :D

Final puanı: 4,1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder