14 Haziran 2018 Perşembe

Kardeşinin Ölümsüz Gözleri

Kitap Adı: Kardeşinin Ölümsüz Gözleri
Özgün Adı: Die Augen des ewigen Bruders
Kitap Yazarı: Stefan Zweig
Çeviren: Mehmet Mert Çam

Yayınevi: İlgi Kültür Sanat Yayınları
Sayfa Sayısı: 80
Baskı Yılı: 2018

Zweig'in böyle bir kitabı olduğundan haberim bile yoktu aslında ama İlgi Kültür Sanat sayesinde öğrenmiş olduk :D Sena'nın başlattığı okuma maratonuna ben de katılmış olayım diye de okudum bu kitabı :D

Açıkçası başlarken pek bir beklentim yoktu ama epey sevdim kitabı. Zweig'dan okuduğum en iyi öykülerden biriydi bence. Verdiği mesajlar çok iyi, gerçekten keyif aldım okurken. Virata isimli bir adamın kişilik-kimlik arayışı içindeki uhrevi yolculuğu diyor arka kapakta. Konuyu ancak bu şekilde anlatabilirim sanırım ben de :D 



80 sayfalık bir öykü olunca ben de yazacak bir şey bulamıyorum buraya :D Ama cidden hiç sıkılmadan, severek okuduğum bir Zweig oldu. O yüzden tavsiye ediyorum. Diğer yayınevlerinde hiç görmedim ben, var mı bilmiyorum. Yoksa da İlgi'de var, direkt oradan bakabilirsiniz :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Sevdim. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Kısacık ve akıcıydı :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 2/5
Birçok yazım hatası gördüm. Bence tekrar bir son okuma, edisyon falan yapılmalı :D

Orijinal isim (%10): 5/5
Olmuş herhalde :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
İlgi çekici bir kapak, bir yerde görsem kendini aldırır yani :D

Final puanı: 4,45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder