9 Aralık 2016 Cuma

H2O (The Rain, #1)

Kitap Adı: H2O
Kitap Yazarı: Virginia Bergin
Yayınevi: Sourcebooks
Sayfa Sayısı: 386
Baskı Yılı: 2012


Ben bu kitabı ilk gördüğüm andan itibaren deli gibi merak ediyor ve okumak istiyordum. Çünkü konusu harika, kapağı mükemmel. Artık sonunda dedim ki yıl bitmeden okuyayım, hani favoriler listemde falan gösteririm. Nerede o günleeer :D

Kitap tam bir fiyasko. Yılın favorilerinde değil de yılın en kötü 5 kitabında falan gösteririm ancak. Gerçekten bu kadar güzel bir konu nasıl rezil edilir, nasıl çöpe çevrilirin en büyük örneği. Normalde bu kitabı 100 sayfa okuduktan sonra yarım bırakırdım. Ama bunda bir inat geldi, bırakmayacağım sonuna kadar gideceğim dedim, sonra da basacağım sıfırı :D 

Kitaba devam ederken bir yandan da belki güzelleşir diye düşündüm, artık son sayfalara girdiğimde hadi belki bomba bir son yapar dedim ama yok. Kitabın tutulacak hiçbir tarafı yok yani :D 



Ya konu gerçekten çok güzel. Bir gün aniden bir yağmur başlıyor ve yağmurun temas ettiği herkes ölüyor. Yağmurun içinde bir şey var, uzmanlar bakteri olduğunu falan düşünüyor. Ama kimse tam olarak neler olduğunu bilmiyor. Düşünsenize, artık hayatınızda su yok. Muslukları açamıyorsunuz, duş alamıyorsunuz, taze sebzeleri falan yiyemiyorsunuz. KONU HARİKA DEĞİL DE NE?

Ama yazar o kadar saçma işliyor ki, kitap boyunca hiçbir şey olmuyor. Dünyanın en itici, en gerizekalı karakteri olan Ruby oradan oraya gidip salak salak şeyler söylüyor sadece :D Ah Ruby! 6-7 yıldır kitap okuyorum, ben hayatımda bir karakterden bu kadar nefret etmedim. Etmedim yani! 

Özetle kitap her anlamda rezalet yani :D Olur da bir gün Türkçeye falan çevrilirse, paranıza yazık etmeyin. Gidin o parayla halen kullanabiliyorken kendinize bir damacana su falan alın :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 1/5
Ya bence konu özgün ama kurgu rezalet. 


Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 1/5

Ruby ve gerizekalılıklarını okumaktan içim şişti :D

Baskı kalitesi (%5): 2/5
Ebook olarak okudum, o yüzden yazım hatası, format olarak falan bakıyorum. Kitapta bir çok kelime sansürlenmişti, ne mana? :D

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapağına bayılıyorum ya. 

Final puanı: 1,25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder