9 Mart 2016 Çarşamba

Yağmurla Gelen Mutluluk (Puddle Jumping, #1)

Kitap Adı: Yağmurla Gelen Mutluluk
Özgün Adı: Puddle Jumping
Kitap Yazarı: Amber L. Johnson
Çeviren: Filiz Şakar
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 176
Baskı Yılı: 2016

Yağmurla Gelen Mutluluk'u bir günde bitirdinm. Çünkü ÇOK GÜZELDİ! :D Kısacık bir kitap zaten, konu da çok güzel olunca inanılmaz akıcı oluyor. 

Kitabın arka kapağında Colton'da tam olarak ne olduğunu söylemiyor, sadece "özel" diyor, o yüzden ben de söylemeyeceğim. Ama zaten kolayca anlaşılıyor ve yazar da çok geçmeden söylüyor. Ben böyle hikayeler okumayı çok seviyorum, o "özel" insanları da çok seviyorum.



Kitapta tıpkı Lola ve Komşu Çocuk'ta ya da Eleanor ve Park'ta olduğu gibi çok tatlı, çok masum ve hayran olunası bir aşk hikayesi var. Okurken yine, "bir gün ben de böylesine aşık olabilecek miyim?" dedim.

Öyle işte, kitap çok güzeldi. O yüzden mutlaka okuyun. Ayrıca kitabın baskısı falan da inanılmaz güzeel :D Ayrıca bu bir seriymiş, görünce çok şaşırdım ve heyecanla bekliyorum. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok güzeldii. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
İnanılmaz akıcıydı. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 3/5
Gözüme birçok yazım hatası takıldı. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Puddle Jumping su birikintisine atlamak gibi bir şey oluyor :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
ÇOK GÜZEL. 

Final puanı: 4,4

5 yorum:

  1. Her yerde görüyorum bu aralar bu kitabı. Çok da merak ediyorum. En kısa zaman da okumalıyım :) Yayın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende birçok yerde kitaba denk geliyorum elimdeki kitaplar bitince almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. Son anda ekledim sepete verdim siparişi, gerçekten sayfa sayısı beklediğimden daha az. Hadi bakalım pişman olmam umarım. :)

    YanıtlaSil
  4. Kapak resmi cok güzel denk gelirse alırım mutlaka :) teşekkürler inceleme için cavcav...

    YanıtlaSil
  5. Kapak resmi cok güzel denk gelirse alırım mutlaka :) teşekkürler inceleme için cavcav...

    YanıtlaSil