6 Ağustos 2015 Perşembe

Yaz Etkinliği

Selaam,

Uzun zamandır böyle tag falan yapmıyordum. Minerva'dan Notlar beni etiketlemiş. Hemen başlayalım!

1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?

İğrenç sıcak, ter, sokakta bağıra çağıra oynayan çocuklar :D


2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

Her gün yaklaşık iki saat okuyorum.

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

Ben böyle zamana göre ayrım yapmam. Zaten okuduğum türler belli, yine onu okurum :D

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Hayır :D



5) Ve son soru; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Ter mavisi :D Hiç sevmiyorum yazı ya :D


Kimler yaptı kimler yapmadı bilmediğim için birilerini etiketlemiyorum. İsteyenler yapabilir! 

1 yorum:

  1. Ter mavisini tuttum :D Ne kadar da plajda kitap okumayan kronik bir okur :D

    YanıtlaSil