10 Mayıs 2015 Pazar

#Mim: Bir Kitap Olsam

Herkese merhabaaa,

Uzun zaman önce Supercel beni mimlemişti, hep aklımdaydı ama anca fırsat bulabildim. Kendisinden özür diliyorum ve hemen başlıyorum. Hiç beceremem aslında böyle kitap yazma şeylerini :D

Bir kitap olsaydım adı ne olurduuuuu? Üşengeç olurdu herhalde :D

Kapağında da "Düşünüyorum öyleyse varım, üşeniyorum öyleyse yarın." yazsın o zaman :D

Kapakta hani şu uyurken uyuma hayali kuran Homer Simpson resmi olurdu. Ama onu ayarlayamadım o yüzden başka bir tane kullandım :D Sonuçta oturdum kendime kitap kapağı yaptım, üşenmedim :D


Önsözde "Bu kitabı kesin okuyun diyeceğim ama amaan kim okuyacak şimdi." yazsın.

Arka kapakta hiçbir şey yazmasın. Öyle kitapları daha çok seviyorum ben.

Vay be, eğlenceli oldu :D Kısa oldu ama olsun. Umarım okuyunca siz de eğlenirsiniz. Artık herkes yapmıştır diye kimseyi etiketlemiyorum ama bu yazıyı okur ve yapmak isterseniz buyurun yapın :D Buraya da linkini falan bırakın :D

Herkese iyi eğlenceleeer!

2 yorum:

  1. Üşenmeyip yazdığın için teşekkürler :)
    Kapak yazısı tam bir yaşam felsefesi :D Ellerine sağlık

    YanıtlaSil