21 Ocak 2015 Çarşamba

Kendi Kitabını Yarat

Merhabaaa,
Sonunda bilgisayarıma kavuştum ve ilk iş yığılan yazılarımı girmek oldu :D Sevgili Guguklu Saatten Ninniler beni güzel bir etkinlikte mimlemiş, çok teşekkür ediyorum kendisine. Bu etkinlik Part of The Book'a aitmiş aslında, ona da teşekkürler :D Hadi hemen başlayalım.

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Gerilim olsun bence :D

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Kitap yazmayı becerebileceğimi hiç sanmıyorum :D O yüzden tek kitap olurdu herhalde

3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Xavier ismini çok seviyorum nedense :D O olsun hadi :D 

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Dan Brown, Adam Fawer, John Verdon, Suzanne Collins, J.K. Rowling... diye uzar gider bu liste :D


5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Dan Brown sağolsun başka bir yer düşünemiyorum :D Tabii ki Vatikan! :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Yakın arkadaşlarımdan birine verirdim sanırım

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Sokak olsun mu acaba ismi? Hiç yaratıcı değilim :D

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 

Sürükleyici, gerilim dolu, oha! :D



1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yanıtladıgın için ^.^ ve aynen Vatikan eheheh :D

    YanıtlaSil